Przetargi.pl
Naprawa uszkodzonych silników we wszystkich pojazdach służbowych o DMC do 3,5t w całym garnizonie Policji województwa śląskiego- postępowanie nr 2

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa uszkodzonych silników we wszystkich pojazdach służbowych o DMC do 3,5t w całym garnizonie Policji województwa śląskiego- postępowanie nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usług napraw silników pojazdów służbowych o DMC do 3,5 tony, użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Katowicach oraz jednostki i komórki organizacyjne podległe Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach (z wyłączeniem naprawa silników objętych gwarancją producenta pojazdu). 2. Szczegółowy sposób świadczenia usług określa załącznik nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 do SIW- wzór umowy. 3. Wykonawca udzieli minimalnej gwarancji 12 miesięcznej na wykonaną naprawę od dnia dopuszczenia pojazdu do ruchu natomiast gwarancja na części i materiały użyte podczas naprawy winna wynosić co najmniej 24 miesiące, lecz nie krócej niż gwarancja producenta. 4. Naprawy pojazdów będą realizowane systematycznie, w miarę pojawiających się uszkodzeń silników, a przedmiotem naprawy mogą być uszkodzenia silników we wszelkiego rodzaju pojazdach służbowych oznakowanych i nieoznakowanych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres trwania umowy: 5.1 dysponował ogrodzonym placem o powierzchni gwarantującej jednoczesne zaparkowanie co najmniej 5 pojazdów Zamawiającego o DMC do 3,5 tony, objętym całodobowym dozorem, urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem (w przypadku kilku warsztatów /lokalizacji/ Wykonawcy liczona będzie łączna suma miejsc parkingowych, przy czym każda z lokalizacji musi spełniać wymogi dozorowe i alarmowe) 5.2 posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 PLN lub jej równowartość, do wglądu na każde żądanie Zamawiającego, 5.3 dysponował odpowiednim zapleczem technicznym, obejmującym: 5.3.1 stanowisko, znajdujące się w pomieszczeniu zamkniętym, umożliwiające naprawę mechaniczną pojazdu, 5.3.2 urządzenie komputerowe do diagnostyki samochodowej - tester diagnostyczny, do diagnozy co najmniej pięciu marek takich jak: Fiat, Kia, Skoda, Peugeot, Opel, Hyundai, Renault 5.3.3 urządzenie do obsługi klimatyzacji samochodowych, 5.3.4 urządzenie do ustawiania geometrii zawieszenia. 5.4 dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i zapewniającymi należyte wykonanie zamówienia zarówno ze względu na posiadane przeszkolenie i umiejętności, jak również z uwagi na ilość tych osób. 6. Podstawą ustalenie kosztów naprawy silnika, oddzielnie dla każdego pojazdu jest kalkulacja (kosztorys - załącznik nr 7 do SIWZ) naprawy, która winna zawierać wszystkie składniki cenotwórcze, w szczególności: a) ilość roboczogodzin na każdą naprawę b) wszystkie koszty niezbędne do wykonania usługi, użyte do naprawy części zamienne/materiały eksploatacyjne obowiązujących na dzień sporządzenia kalkulacji naprawy. Wykonawca wykonując kalkulację naprawy w uzasadniony przypadkach może zastosować maksymalnie 2% normalia. Zamawiającemu przysługuje prawo weryfikacji zgodności naliczenia normaliów i ich wysokości. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przedłożenia źródłowych faktur zakupu części użytych do naprawy pojazdu w całym okresie gwarancji na przedmiotowe części. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w przypadku braku ekonomicznego uzasadnienia naprawy, odstąpienia od jej realizacji, bez ponoszenia żadnych kosztów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizowanych usług napraw silników, która może zostać przeprowadzona w warsztacie Wykonawcy, sposobu jej realizacji na każdym etapie oraz ingerencji w zakres i sposób naprawy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wyposażenia warsztatu i poprawności przechowywania pojazdów oczekujących na naprawę. 11. Użyte do wykonania usługi części zamienne/materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe i kompletne oraz oznakowane logo/znakiem towarowym producenta. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia własnych części niezbędnych do realizacji procesu naprawy silnika, a tym samym zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy dokonania stosownej korekty kosztorysu w przedmiotowym zakresie. Wykonawca zobowiązuje się do montażu w pojeździe części dostarczonej przez Zmawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza stosowanie w naprawie części regenerowanych (w przypadku użycia części regenerowanych musi być to odnotowane w przedstawionym przez Wykonawcę kosztorysie) z wyłączeniem wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005r. W sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz.U 2005 nr 201 poz. 1666). 14. W celu potwierdzenia, że Wykonawca użył do wykonania usług części zamiennych/materiałów eksploatacyjnych zgodnych z postanowieniami niniejszego opisu zamówienia, Zamawiający może zażądać faktur źródłowych lub zaświadczenia producenta części stwierdzającego, że zostały one wyprodukowane ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są to części nie gorszej jakości niż stosowane przy fabrycznej produkcji pojazdów. 15. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona utylizacji pozostałych po naprawie odpadów. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwrotu wymontowanych części zamiennych. 17. Naprawy pojazdów służbowych Policji realizowane będą na podstawie zawartej umowy i powinny odbywać się poza kolejnością. 18. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 19. Zamawiający dopuszcza podwykonawców jednocześnie zastrzegając, że kluczową część zamówienia tj: naprawę silnika, Wykonawca musi wykonać osobiście. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 20. W przypadku powierzenia wykonania części zadania podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jego należyte wykonanie. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za wszelkie zawinione i niezawinione szkody, które powstały w związku z częścią zadania powierzoną przez Wykonawcę podwykonawcy. Wykonawca ponosi również pełną odpowiedzialność za zapłatę podwykonawcy za zrealizowany przez niego zakres prac. 22. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. 23. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres usługi kompleksowej naprawy silników (tj. czynności z naprawą silników) były zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub pracę tymczasową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. Z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.),. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę tych wymagań oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy. 24. CPV- 34310000-3 Silniki do pojazdów i części silników 25. Zamawiający będzie badał ekonomiczność złożonej oferty i w przypadku gdy Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę wskaże wartość 1 rbh w wysokości wyższej niż 80,00 zł. brutto, Zamawiający uzna, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W takim przypadku Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych napraw. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cena oferty brutto obliczona wg Rozdz. X SIWZ, wpisana do załącznika nr 1 do SIWZ - formularza ofertowego posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy wartość podaną na otwarciu ofert, Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu, b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 3. Oświadczenie Wykonawcy, o cenie jednej roboczogodziny- złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 4. Oświadczenie Wykonawcy, o wysokości marży- złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 5. Oświadczenie Wykonawcy, że na wykonaną usługę będącą przedmiotem zamówienia udzieli gwarancji, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku wskazania gwarancji, udzielił gwarancji minimalnej tj. 12 miesiące liczoną od dnia podpisania protokołu odbioru, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 7. Oświadczenie Wykonawcy, że na użyte do wykonania usługi części i materiały udzieli gwarancji co najmniej 24 miesiące, lecz nie krócej nie gwarancja producenta złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 8. Oświadczenie Wykonawcy, że przez cały okres obowiązywania umowy będzie spełniał wymagania Zamawiającego określone w pkt.5 Rozdziału I SIWZ- złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 9. Oświadczenie Wykonawcy, że użyte do wykonania usługi części zamienne/materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe i kompletne oraz oznakowane logo/znakiem towarowym producenta- złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 10. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 4 do SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 17. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 18. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ 19. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, oraz oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 21. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 22. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 23. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 24. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 25. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę zawierającą rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego do oferty dołączy dokumenty potwierdzające równoważność. 26. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią Rozdziału III ust. 3 SIWZ, złożone zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 27. Jeżeli zaistnieje okoliczność z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp. Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku - złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach