Przetargi.pl
Naprawa uszkodzonego serwomotoru sterującego zaworem regulacyjnym turbiny parowej

Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 04-459 Warszawa, ul. Gwarków 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6790076 w. 410 , fax. 022 6790076
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych
    ul. Gwarków 9 9
    04-459 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6790076 w. 410, fax. 022 6790076
    REGON: 01482571200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zusok.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa uszkodzonego serwomotoru sterującego zaworem regulacyjnym turbiny parowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie serwomotoru sterującego zaworem regulacyjnym turbiny parowej. (1) Do zakresu prac należy: - demontaż serwomotoru TG-13E firmy Woodward; - dostawa, montaż i uruchomienie miejscowego układu sterowania turbiną parową - kompatybilnego ze sterownikiem używanym do prowadzenia turbiny w ZUSOK (TURBOSTER-ES firmy ENERGOSTER ); - udział przy prowadzeniu prób działania serwomotoru; (2) Wykonawca dostarczy pełną dokumentację powykonawczą: elektryczną, automatyczną, informatyczną i mechaniczną zainstalowanego serwomotoru i miejscowego układu sterowania turbiną parową. (3) Dopuszczalnym jest dostawa serwomotoru TG-13E, jak również produktu innej firmy, o parametrach działania odpowiadających pracy na turbinie parowej ZUSOK, przy założeniu, iż Wykonawca dokona we własnym zakresie wszelkich niezbędnych przeróbek mechanicznych, hydraulicznych, elektrycznych oraz dostosuje sterowanie montowanego serwomotoru do układu obecnie istniejącego w ZUSOK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie III 2) będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi na podstawie tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w punkcie IV 8) i formie określonej w punkcie IV 1) SIWZ następujące dokumenty: a) Ofertę składająca się z: (1)Wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców); (2) Informacji określonej w punkcie IV 11) niniejszej specyfikacji w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż podstawowa stawka podatku od towarów i usług; (3) Dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie III 2) b) niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków o których mowa w punkcie III 1): (1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, (2) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (3) Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długośc okresu gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zusok.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną