35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
- Data zamieszczenia: 2019-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Rząska, ul. Krakowska 2
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
REGON: 12150664500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa urządzeń i instalacji dynamicznego osuszania powietrza na terenie kompleksu wojskowego w miejscowości Kłaj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest naprawa urządzeń i instalacji dynamicznego osuszania powietrza na terenie kompleksu wojskowego w miejscowości Kłaj, w budynkach magazynowych nr 35 i nr 36. ZAKRES ROBÓT: Demontaż niesprawnych urządzeń dynamicznego osuszania typu DOS 21 oraz DOS30 oraz ML420 w ilości 9 szt. oraz montaż nowych lub równoważnych urządzeń z w dwóch budynkach magazynowych kompleksu (Składu) w Kłaju. Do wykorzystania obudowy zewnętrze istniejących osuszaczy. Wykonawca wykona demontaż wymienionych powyżej osuszaczy wraz z montażem nowych odpowiadających wymaganiom technicznym dla tego typu osuszaczy wraz z niezbędnymi systemami sterowania instalacją elektryczna zasilającą osuszacze, wykonaniem projektu dla nowych instalacji. Montaż nowych instalacji dla powietrza procesowego oraz regeneracyjnego. W okresie gwarancji(3 lat) wykonawca dokona raz w roku przeglądów oraz konserwacji nowych urządzeń polegających na: przeprowadzeniu oględzin ogólnych systemów, sprawdzenie działania podstawowych elementów urządzenia(osuszacza, regulatora wilgotności, termohigrometrów, zespołu grzałek, klap ppoż., kanałów dystrybucyjnych ,systemu alarmowania ,skrzynek zasilających, przeczyszczeniu wkładów filtracyjnych(w przypadku silnego zabrudzenia dokonać kąpieli wodnej), demontaż i oczyszczenie pochłaniacza wilgoci(w przypadku silnego zabrudzenia dokonać kąpieli wodnej), sprawdzenie stanu technicznego kanałów dystrybucyjnych, sprawdzenie szczelności połączeń, oczyszczenie i usuniecie korozji, zabezpieczenie powłoką lakierniczą i naprawa odkształceń mechanicznych, konserwacja skrzynek zasilających, sprawdzenie stanu technicznego styczników, zabezpieczeń, wyłączników i przewodów zasilających, czyszczenia urządzenia osuszającego (zewnątrz i wewnątrz) z kurzu ,pajęczyn, liści, itp. wraz z usunięciem ewentualnej korozji, sprawdzenie działania urządzeń po wykonaniu czynności konserwacyjno–naprawczych oraz wydanie opinii na temat optymalnego funkcjonowania systemów. U W A G A: Realizacja prac naprawczych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, prace będą prowadzone w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Specyfikacji Przedmiotu Umowy zał. nr 1 do umowy, która stanowi integralną część SIWZ oraz wskazany jest w zał. nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39721320-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty: Standardowy dokument jednolitego oświadczenia JO (zał. nr 6); „Formularz cenowy” (zał. nr 8); „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną