Przetargi.pl
Naprawa urządzeń drukujących (kserokopiarek, drukarek)

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, gen. Dąbrowskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 198 300, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny
    gen. Dąbrowskiego 4
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 198 300, , fax. -
    REGON: 10613083000750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa urządzeń drukujących (kserokopiarek, drukarek)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: konserwacji i naprawy urządzeń biurowych (kserokopiarek, drukarek), eksploatowanych przez Oddział Regionalny i podległe Biura Powiatowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) utrzymywanie urządzeń w stałej sprawności technicznej, dokonywanie okresowych konserwacji i napraw drukarek i kserokopiarek, b) usuwanie awarii technicznych powstałych w trakcie eksploatacji urządzeń, c) dostarczanie i wymianę podzespołów niezbędnych dla zapewnienia stałej wysokiej jakości wydruków i niezawodnej pracy urządzenia (z wyłączeniem dostawy tonerów), d) dokonywanie niezbędnych regulacji, e) diagnostykę stanu urządzenia, f) konsultacje telefoniczne, g) w razie awarii urządzeń i braku możliwości natychmiastowej naprawy – zapewnienie na ten czas urządzenia zastępczego. Do naprawy urządzeń biurowych, Wykonawca używać będzie wyłącznie nowych, nieregenerowanych części zamiennych / materiałów eksploatacyjnych, rekomendowanych przez ich producenta. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru na własny koszt zużytych (zepsutych, uszkodzonych) części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z ustawą o odpadach. Odbiór tych części i materiałów od Zamawiającego Wykonawca potwierdza w Protokole Wykonania Usługi, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 4 do Umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera projekt Umowy (stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikami, które stanowią integralną część Umowy. Szczegółowy wykaz urządzeń z wyszczególnieniem rodzaju, typu, ilości urządzeń oraz lokalizacji określa Załącznik nr 1 do Umowy. Minimalny zakres usług składających się na przedmiot umowy określa Załącznik nr 2 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach