Przetargi.pl
Naprawa układu napędowego na lodołamaczu rzecznym typu L-1000 ODYNIEC

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-848 Warszawa, Żelazna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 914 411 200, , fax. 914 411 300
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    Żelazna 59A
    00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 914 411 200, , fax. 914 411 300
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.wody.gov.pl /
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa układu napędowego na lodołamaczu rzecznym typu L-1000 ODYNIEC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wad układu napędowego, będących przyczyną nadmiernych drgań, wynikłych podczas przeglądu klasowego w Stoczni MSR GRYFIA SA w grudniu 2018. Powstało wtedy zalecenie Polskiego Rejestru Statków o konieczności wykonania korekty ustawienia linii wału śrubowego. Statek uzyskał przedłużenie klasy, jednak klasyfikator zobowiązał armatora do wykonania naprawy prowadzącej do usunięcia wady. Jednocześnie PRS w uwagach wystosował zalecenie, by podczas eksploatacji nie utrzymywać silnika przy obrotach poniżej 500 min-1 i powyżej 710 min-1. Ograniczanie zakresu pracy silnika dla lodołamacza jest jednoznaczne z pozbawieniem go pełnej zdolności operacyjnej i wyłączeniem go z pracy jako lodołamacz czołowy. Po wykonaniu naprawy oczekiwany poziom drgań powinien spełniać limity zawarte w publikacji PRS: PI nr 2/1 z 2004 roku „Zapobieganie Drganiom na Statkach”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określa Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50241000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; 2) Odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy, w szczególności w przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej); 3) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 4) ppkt 1 i 2 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w pkt 4) ppkt 1 i 2 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 4) ppkt 1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm. 352).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach