Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
- Data zamieszczenia: 2018-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości
64920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
REGON: 57079948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa ubytków i spękań nawierzchni bitumicznych remonterem typu PATCHER przy użyciu emulsji i grysów bazaltowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane p.n. „Naprawa ubytków i spękań nawierzchni bitumicznych remonterem typu PATCHER przy użyciu emulsji i grysów bazaltowych”. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą prace związane z remontem nawierzchni sieci dróg powiatowych na terenie powiatu pilskiego. Zamówienie przewiduje remonty dróg powiatowych na terenie ośmiu gmin w powiecie pilskim, w tym dróg zamiejskich i dróg miejskich. Drogi powiatowe na terenie miasta Piły nie są przedmiotem zamówienia. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi remont ubytku lub spękania nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 2 cm remonterem typu PATCHER przy użyciu grysów bazaltowych frakcji 2 – 5 mm (zgodnie z SST). 4. Drogi objęte zamówieniem zawarte są w Załączniku nr 7 do SIWZ – Wykaz dróg objętych zamówieniem. Wykaz ten będzie stanowił załącznik do umowy. 5. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, zgodnie z ustawą – Prawo budowlane, wymaganiami współczesnej wiedzy technicznej. 6. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane każdorazowo na zlecenie – w miarę potrzeb. Przewidywany zakres prac został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ – formularz Oferta. Wskazane ilości w formularzu Oferta są ilościami szacunkowymi i służą jedynie do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy. 7. Wszystkie roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, w których każdorazowo będzie wskazane miejsce wykonania robót, ich zakres i termin realizacji. Podstawą rozliczenia robót będzie cena jednostkowa brutto określona w umowie. 8. Zakres robót określony każdorazowym zleceniem podlega protokolarnemu odbiorowi. Gotowość do odbioru wykonanych robót należy zgłaszać do Powiatowego Zarządu Dróg w Pile pisemnie poprzez przesłanie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę, obejmującego rodzaj wykonanych prac oraz ich obmiar. Kosztorys będzie sporządzony w oparciu o cenę jednostkową brutto określoną w umowie. Kosztorys każdorazowo podlega zatwierdzeniu przez komisję. Odbioru wykonanych robót dokona komisja w terminie do 21 dni od dnia zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę. 9. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drogach w trakcie wykonywania robót objętych zamówieniem. 10. Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji robót w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych robót objętych zamówieniem. Koszt zabezpieczenia znaków i urządzeń, a także ich demontażu wliczony winien być w cenę oferty. 11. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wszystkich wymagań określonych w ustawie o ochronie środowiska. 12. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.3. SIWZ. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a upzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia – obsługa remontera. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ – Wzór umowy. 15. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 793855P w miejscowości Miedzianów.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa ulicy Wrzosowej i Tymiankowej w Rychwale
Dodano: 2024-05-08 - „Budowa ulic Rolnej, Kłosowej i Łanowej w Rychwale”
Dodano: 2024-05-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4490P Grąbków - Kowale Pańskie etap II odcinka II Siedliska - Leśnictwo
Dodano: 2024-04-30 - Remont drogi powiatowej 4500P Kaczki Mostowe – Wietchinin – Mikulice na odcinku Kaczki Mostowe – Wietchinin – Mikulice
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa drogi w miejscowości Rychnów (od drogi powiatowej 4599P do posesji 59 i 61) - postępowanie II
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4584P na odcinku Zbiersk-Zbiersk Kolonia
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa drogi gminnej G035P Grodziec-Stare Grądy
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Rzgów - etap II
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa drogi gminnej w m. Puszczykowo
Dodano: 2024-04-15