Przetargi.pl
NAPRAWA SZTUCZNYCH NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH – LOTNISKO 23. BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, -
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
    - -
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA SZTUCZNYCH NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH – LOTNISKO 23. BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa sztucznych nawierzchni lotniskowych 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego w tym: Zadanie nr 1 „Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych z naprawą uszkodzeń płyt betonowych”. 1. Rozfrezowanie uszkodzeń; 2. Docięcie krawędzi uszkodzenia do wymaganych wymiarów; 3. Wbudowanie zapraw naprawczych; 4. Oczyszczenie miejsca naprawy; 5. Mechaniczne usunięcie zwietrzałej masy zalewowej; 6. Szlifowanie krawędzi betonowych szczelin dylatacyjnych; 7. Oczyszczanie ścian szczelin dylatacyjnych; 8. Założenie kordu uszczelniającego; 9. Gruntowanie ścian szczeliny dylatacyjnej; 10. Wypełnienie szczelin dylatacyjnych masą zalewową; 11. Oczyszczenie miejsca naprawy; Zadanie nr 2 „Odnowienie oznakowania poziomego lotniska”. 1. Mechaniczne usunięcie odspojonej farby; 2. Odnowienie malowania farbą akrylową istniejącego oznakowania z użyciem mikrokulek szklanych; Zadanie nr 3 „Usunięcie śladów gumy z nawierzchni drogi startowej”. 1. Oczyszczenie nawierzchni betonowej drogi startowej z gumy opon samolotowych metodą wysokociśnieniową; 3. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia i kolejność wykonywania prac zawierają następujące załączniki do SIWZ, które są jej integralną częścią: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 6 do SIWZ; b) Przedmiar Robót – załącznik nr 7 do SIWZ; 4. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. 6. Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.), na okres obowiązywania niniejszej umowy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy, szczegółowo określone STWiOR, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz.U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm.). 7. Zamawiający ustala następujący sposób udokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli: 1) roboty budowlane będą wykonywane przez osoby wymienione w wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy, który zostanie złożony Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, a najpóźniej w dniu jej podpisania. 2) Wykonawca wraz z wykazem osób jest obowiązany dołączyć zgodę tych osób na przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych w celach związanych z realizacją niniejszej umowy, wyrażoną w formie oświadczenia wraz z pouczeniem. Wzór oświadczenia oraz pouczenie zostanie przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy przed zawarciem umowy. 3) Obowiązek, o którym mowa w ust. 7 pkt 1) i pkt 2) dotyczy także podwykonawcy realizującego zakres robót objęty niniejszą umową. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewystawienia przepustek upoważniających do wejścia i wjazdu na teren budowy, w przypadku niedopełnienia obowiązku, o którym mowa w ust. 7 pkt 2) oraz pkt 3). 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane przez Zamawiającego dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane pkt. 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Dowodami mogą być: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kopii umowy o pracę z anonimizowanymi danymi osobowymi pracownika (imię i nazwisko nie mogą być anonimizowane). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. W ww. przypadkach zapis z ust. 7 pkt 2) i pkt 3) stosuje się odpowiednio. 8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w niniejszej umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 czynności. 9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10. Informowania o zmianie pracowników zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy, nie później niż na 2 dni przed podjęciem przez nich czynności na terenie Zamawiającego. 11. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy zadania. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14.. Zamawiający zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców (podstawa: art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). a) Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej zakresu i terenu robót . b) Zamawiający wyznacza termin zebrania, na dzień 04.04.2018r. o godz. 12:00. Osoba do kontaktu: p. SŁAWOMIR KAŁCZEWIAK c) Miejsce zbiórki: Biuro Przepustek 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania aktualnego dowodu tożsamości (do celu wydania przepustki). d) Koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy. Termin wykonania zamówienia :  Zadanie nr 1 „Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych z naprawą uszkodzeń płyt betonowych” - od dnia 01.06.2018r. - nieprzekraczalny termin zakończenia robót dnia 24.06.2018r  Zadanie nr 2 „Odnowienie oznakowania poziomego lotniska”: od dnia 07.06.2018r. - nieprzekraczalny termin zakończenia robót dnia 28.06.2018r.  Zadanie nr 3 „Usunięcie śladów gumy z nawierzchni drogi startowej” – od dnia 01.06.2018r - nieprzekraczalny termin zakończenia robót dnia 07.06.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45235000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: • Dla zadania nr 1 – „Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych z naprawą uszkodzeń płyt betonowych” - 5.000,00zł. (pięć tysięcy zł.) • Dla zadania nr 2 – „Odnowienie oznakowania poziomego lotniska” - 3.000,00zł. ( trzy tysiące zł.) • Dla zadania nr 3 - „Usunięcie śladów gumy z nawierzchni drogi startowej” - 2.000,00 zł (dwa tysiące zł.) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub niezabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 3. Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr konta 85 1010 1010 0002 4413 9120 0000 odpowiednio z dopiskiem: „Wadium – NAPRAWA NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH 23 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO – Sprawa ZP/06//2018” dotyczy zadania nr ………zgodnie ze złożoną ofertą 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącz do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzone za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach