Przetargi.pl
Naprawa szkody górniczej - rektyfikacja pionowa i pozioma szyn Huty Będzin ul. Sielecka 63 w Bedzinie

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa szkody górniczej - rektyfikacja pionowa i pozioma szyn Huty Będzin ul. Sielecka 63 w Bedzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rektyfikacja szyn jezdni podsuwnicowej w nawie hali tłoczni i nawie hali pieców tłoczni w Hucie Będzin , wyposażonej w suwnice natorowe sterowane z dołu z poziomu posadzki o rozpietości L = 12,5 m i udźwigu Q = 30kN po jednej w każdej nawie hali, prowadzonej w ramach zadania: Naprawa szkody górniczej - rektyfikacja pionowa i pozioma szyn Huty Będzin ul. Sielecka 63 w Bedzinie. Zakres robót obejmuje: Naprawę jezdni podsuwnicowych, która obejmuje między innymi: całkowite rozebranie toru podsuwnicowego łącznie ze stalowymi podkładkami dystansowymi, skucie wylwewki cementowej, sprawdzenie stanu konstrukcji żelbetowych belek nośnych opartych na wspornikach żelbetowych słupów (po uprzednio wykonanej rozbiórce), naprawa belek zaprawą przy użyciu żywic epoksydowych, czyszczenie górnej powierzchni belek sprężonym powietrzem i zatarcie zaprawą cementową modyfikowaną, dokonanie ponownych pomiarów geodezyjnych w nawiązaniu do projektowanych rozwiązań w stosunku do poziomu belek podsuwnicowych i z uwzględnieniem ewentualnego ugięcia wiązarów dachowych i pomostu suwnicy w środku obu naw hali, montaż blachownic wraz z blachami łącznikowymi , montaż szyn dźwigowych na belkach podsuwnicowych, wykonanie podlewki betonowej na belce na odcinkach o małej różnicy wysokości, wykonanie prac ślusarskich - barierki ochronne na pomoście suwnic, przebudowa zasilania suwnicy - przejście na zasilanie boczne, wykonanie projektu, zabezpieczeniu przed korozją wszystkich zabudowanych elementow stalowych po uprzednim oczyszczeniu do 2 stopnia czystości konstrukcji, stała obsługa geodezyjna wraz z pomiarem powykonwczym. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, który jest załącznikiem nr 8 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją pt. Projekt naprawy szkody górniczej - szyn jezdni podsuwnicowej hali tłoczni i hali pieców tłoczni w Hucie Będzin opracowaną przez PRO-INHUT Sp. z o.o. Dąbrowa Górnicza, która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać wizji lokalnej obiektów oraz zdobyć wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132500
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: w kwocie 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 st. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winni specjalizować się na rynku robót w wykonywaniu prac o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia i posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, wartością i złożonością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 6. Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami objętymi zamówieniem, tj. uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności budowlanej dla kierownika robót i będących członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Zamawiający nie wymaga wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi Wykonawcy, w przypadku podzleceń poszczególnych zakresów robót należy w ofercie wskazać zakresy zlecone podwykonawcom. 8. Wykonawca udzieli minimum 3 lata gwarancji jakości wykonanych robót będących przedmiotem zamówienia. 9. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł - polisę ubezpieczeniową należy dołączyć do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnić druk OFERTA - załącznik Nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg. wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy, który należy załączyć do oferty - załącznik Nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik Nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7.Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia załącznik nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy wypełnić załącznik nr 4a do druku oferta. 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z opisem w pkt. 3.3. niniejszej SIWZ - należy dołączyć do załącznika nr 4 do druku OFERTA. 9.Wykaz ważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonywania (zgodnie z opisem w pkt. 3.2 SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 4.10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą jak 100.000,00 zł. 4.11.Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia z dołączonym kosztorysem ofertowym uproszczonym sporządzonym zgodnie z opisem pkt. 9.5. SIWZ- załącznik nr 6 do druku OFERTA. 4.12. Wypełniony formularz gwarancyjny - zgodnie z opisem w pkt. 3.5. SIWZ - załącznik nr 7 do druku OFERTA. W przypadku kiedy wykonawca posiada siedzibę poza terytorium RP w zakresie składanych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 1655 oraz 2008r. nr 171 poz. 1058)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach