Przetargi.pl
"Naprawa szkód w nawierzchniach dróg leśnych w Nadleśnictwie Bircza” Droga leśna Jasienica i Sufczyna - Tokarnia. Droga leśna Borysławka - Łazy i Niemiecka Dolina

NADLEŚNICTWO BIRCZA ogłasza przetarg

  • Adres: 37-740 Stara Bircza, 99
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO BIRCZA
    99
    37-740 Stara Bircza, woj. podkarpackie
    REGON: 650502296
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Naprawa szkód w nawierzchniach dróg leśnych w Nadleśnictwie Bircza” Droga leśna Jasienica i Sufczyna - Tokarnia. Droga leśna Borysławka - Łazy i Niemiecka Dolina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia:Naprawa szkód w nawierzchniach dróg leśnych Jasienica i Sufczyna – Tokarnia.Droga leśna Jasienica :Zamówienie polega na wykonaniu naprawy szkód w nawierzchni żwirowej drogi leśnej Jasienica nr inw. 242/528 po wystąpieniu nawalnych opadów w km 0+000 do 2+115. Nawierzchnia na odcinkach o dużym spadku podłużnym została powierzchniowo wymyta przez spływającą wodę - nastąpiło wypłukanie wierzchniej warstwy klinowo-miałowej, oraz spływająca w dużych ilościach i z dużą energią woda wymyła podłużne koleiny w warstwach konstrukcji nawierzchni.Powstałe koleiny są o głębokości od 5cm - do 19cm, a ich szerokość wynosi ok. 90-130cm. Materiał z nawierzchni i wymytych kolein został częściowo odłożony na poboczu oraz w rowach, część została wyniesiona przez wodę w przyległy teren.Ponadto stwierdzono zawyżone pobocza.W celu doprowadzenia nawierzchni do stanu pierwotnego i przywrócenia jej parametrów użytkowych pozwalających na bezpieczne użytkowanie oraz niedopuszczenia do dalszej destrukcji nawierzchni i powiększania się uszkodzeń projektuje się na uszkodzonych odcinkach wykonać wyrównanie powstałych w podbudowie kolein kruszywem łamanym 0-63mm wraz z zaklinowaniem.Na całym odcinku km 0+000 do 2+115 należy również ściąć pobocze z odwozem urobku i rozplantowaniem oraz odmulić odcinki zamulonych rowów. Następnie na tych odcinkach należy odtworzyć warstwę nawierzchni i prawidłowy profil drogi poprzez profilowanie, miałowanie i zagęszczenie.Projektowany zakres robót.1.Mechaniczne ścięcie poboczy o grub. 10 cm z odwiezieniem nadmiaru we wskazane miejsce i rozplantowaniem.2.Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm z odrzuceniem na przyległy teren wraz z rozplantowaniem.3.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm - wyrównanie kolein z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.4.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm - wyrównanie kolein z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.5.Profilowanie naprawianego odcinka drogi do wymaganych parametrów.6.Żwirowanie i miałowanie nawierzchni na naprawianym odcinku.7.Zagęszczenie naprawianego odcinkaLokalizację i ilość robót przewidzianych do wykonania w ramach naprawy szczegółowo opisuje przedmiar robót.Droga leśna Sufczyna – Tokarnia.Zamówienie polega na wykonaniu naprawy szkód w nawierzchni tłuczniowej drogi leśnej Sufczyna - Tokarnia nr inw. 220/1527 po wystąpieniu nawalnych opadów. Nawierzchnia na odcinkach o dużym spadku podłużnym została powierzchniowo wymyta przez spływającą wodę - nastąpiło wypłukanie wierzchniej warstwy klinowo-miałowej, oraz spływająca w dużych ilościach i z dużą energią woda wymyła podłużne koleiny w warstwach konstrukcji nawierzchni.Powstałe koleiny są o głębokości od 5cm - do 11cm, a ich szerokość wynosi ok. 90-120cm. Ponadto na odcinku 15,0m zostało podmyte umocnienie rowu z płyt betonowych ściekowych 50x50x15 oraz naniesiony został rumosz z mułem grubości 30cm..W celu doprowadzenia nawierzchni do stanu pierwotnego i przywrócenia jej parametrów użytkowych pozwalających na bezpieczne użytkowanie oraz niedopuszczenia do dalszej destrukcji nawierzchni i powiększania się uszkodzeń projektuje się na uszkodzonych odcinkach wykonać wyrównanie powstałych w nawierzchni kolein kruszywem łamanym 0-31.5mm wraz z zaklinowaniem.Podmyte umocnienie rowu należy rozebrać, odmulić rów i ponownie ułożyć płyty ściekowe z rozbiórki. Następnie na tych odcinkach należy odtworzyć warstwę nawierzchni i prawidłowy profil drogi poprzez profilowanie, miałowanie i zagęszczenie.Projektowany zakres robót.1.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm - wyrównanie kolein z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.2.Profilowanie naprawianych odcinków drogi do wymaganych parametrów.3.Żwirowanie i miałowanie nawierzchni na naprawianym odcinku.4.Zagęszczenie naprawianego odcinka.5.Oczyszczenie odcinka rowu z namułu o grubości 30.6.Montaż wodospustów winylowych w nawierzchni.Lokalizację i ilość robót przewidzianych do wykonania w ramach naprawy szczegółowo opisuje przedmiar robót.Naprawa szkód w nawierzchniach dróg leśnych Borysławka - Łazy i Niemiecka Dolina.Droga leśna Borysławka – Łazy.Zamówienie polega na wykonaniu naprawy szkód w nawierzchni żwirowej drogi leśnej Borysławka - Łazy nr inw. 242/161 po wystąpieniu nawalnych opadów w km 0+000 do 0+540. Droga o nawierzchni żwirowej, szerokość nawierzchni 3,00m. Nawierzchnia na tym odcinku o dużym spadku podłużnym wymyła warstwę górną odkrywając dolne warstwy podbudowy z grubego kruszywa. Kruszywo z górnej warstwy nawierzchni zostało wyniesione na pobocza, do rowu i w przyległy teren. Ponadto spływająca woda wymyła podłużne koleiny głębokości 6-22cm i szerokości 1,10-1,20m. Ponadto na tym odcinku stwierdzono zawyżone pobocze oraz zamulone rowy na których odłożyło się część wypłukanego materiału z nawierzchniW celu doprowadzenia nawierzchni do stanu pierwotnego i przywrócenia jej parametrów użytkowych pozwalających na bezpieczne użytkowanie oraz niedopuszczenia do dalszej destrukcji nawierzchni i powiększania się uszkodzeń należy usunąć powstałe szkody.Na odcinku w km 0+000-0+549 należy wykonać wyrównanie powstałych w podbudowie kolein kruszywem łamanym 0-63mm wraz z zaklinowaniem.Na całym odcinku należy również ściąć pobocze z odwozem urobku i rozplantowaniem oraz odmulić rów. Następnie należy odtworzyć warstwę nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubości 7cm wraz z przywróceniem prawidłowego profilu. Należy również wymienić dwa zamulone wodospusty drewniane na wodospusty winylowe.Ponadto w związku z dużym spadkiem podłużnym na tym odcinku projektowane jest zamontowanie dodatkowych wodospustów sytuując je w odległości 30-50m.Projektowany zakres robót.1.Mechaniczne ścięcie poboczy o grub. 10 cm z odwiezieniem nadmiaru we wskazane miejsce i rozplantowaniem.2.Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm z odrzuceniem na przyległy teren wraz z rozplantowaniem.3.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm - wyrównanie kolein z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.4.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm - wyrównanie kolein z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.5. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. 7 cm.6. Ręczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości 22 cm wraz z rozbiórką wodospustu drewnianego.7. Ława pod wodospust i obetonowanie wodospustu winylowego - beton B25.8.Montaż wodospustów winylowych.9.Montaż korytek skarpowych – odpływów z wodospustów.Lokalizację i ilość robót przewidzianych do wykonania w ramach naprawy szczegółowo opisuje przedmiar robót.Droga leśna Niemiecka Dolina.Zamówienie polega na usunięciu szkód ubezpieczenia wlotu i wylotu przepustu P6 w ciągu drogi leśnej Niemiecka Dolina nr inw. 220/1273 po wystąpieniu nawalnych opadów. Przepust P6 o wymiarach długości w dnie 7,0m przekrój łukowo-kołowy 149/124cm, wykonany z blachy falistej z ubezpieczeniem wlotu i wylotu z bruku kamiennego gr. 25cm. Wezbrana woda potoku podmyła i częściowo rozebrała istniejące umocnienie, w związku z powyższym dla zabezpieczenia drogi i przepustu należy je odtworzyć.Ponadto w ramach utrzymania drogi przewidziano ścięcie zawyżonych poboczy obustronnie na całej długości drogi z odwiezieniem urobku we wskazane miejsce i rozplantowaniem.Projektowany zakres robót.1.Naprawa-odtworzenie umocnienia skarpy z bruku kamiennego grubości 25cm przy wlocie i wylocie przepustu na podbudowie betonowej.2. Spoinowanie bruku kamiennego o grubości 25 cm.3.Mechaniczne ścięcie poboczy o grub. 10 cm z odwiezieniem nadmiaru we wskazane miejsce i rozplantowaniem.Lokalizację i ilość robót przewidzianych do wykonania w ramach naprawy szczegółowo opisuje przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach