Nadleśnictwo Bircza ogłasza przetarg
- Adres: 37-740 Bircza, Stara Bircza 99
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 65 22 280 , fax. 16 65 22 281
- Data zamieszczenia: 2020-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bircza
Stara Bircza 99
37-740 Bircza, woj. podkarpackie
tel. 16 65 22 280, fax. 16 65 22 281
REGON: 65050229600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa szkód w nawierzchni tłuczniowej drogi leśnej Posada Rybotycka - Polana nr inw. 242/162 po wystąpieniu nawalnych opadów deszczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem naprawy jest naprawa szkód w nawierzchni tłuczniowej drogi leśnej Posada Rybotycka - Polana nr inw. 242/162 po wystąpieniu nawalnych opadów deszczu Zamówienie polega na wykonaniu naprawy nawierzchni tłuczniowej drogi leśnej Posada Rybotycka - Polana nr inw. 242/162, która uległa uszkodzeniu w wyniku nawalnych deszczy w roku 2019. Na odcinku o dużym spadku podłużnym km 0+000 do 0+235 nawierzchnia tłuczniowa powierzchniowo utrwalana została wymyta przez spływającą wodę – nastąpiło wymycie powierzchniowego utrwalenia oraz wypłukanie wierzchniej warstwy tłuczniowej w wyniku czego w nawierzchni utworzyły się koleiny. Na dalszym odcinku km 0+235 do 0+535 nastąpiło wypłukanie wierzchniej warstwy klinowo-miałowej, oraz spływająca w dużych ilościach i z dużą energią woda wymyła podłużne bruzdy w warstwach konstrukcji nawierzchni. Naprawa odcinka km 0+000 do 0+235 polegać będzie na mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni tłuczniowej, następnie skropieniu oczyszczonej nawierzchni emulsją asfaltową, uzupełnieniu wymytych kolein poprzez remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalanej z użyciem grysów, oraz odtworzeniu powierzchniowego utrwalenia na całej szerokości nawierzchni. Na odcinku 0+235 do 0+535 należy uzupełnić powstałe bruzdy i wyrwy kruszywem łamanym 0-63mm, uzupełnić wymytą nawierzchnię kruszywem łamanym 0-25mm a następnie wykonać klinowane uszkodzonego odcinka kruszynami kamiennymi wraz z zagęszczeniem każdego z etapów. Przed uzupełnieniem nawierzchni należy poluźnić podłoże w celu prawidłowego zespolenia się nakładanych warstw. Naprawianej nawierzchni należy nadać odpowiednie spadki porzeczne – na odcinkach prostych daszkowy 3%, na łukach jednostronny 3-5% w zależności od promienia łuku. Po naprawieniu nawierzchni należy wyprofilować pobocza ścinając nadmiar gruntu i humusu i nadając im odpowiedni spadek poprzeczny 5-6% zgodnie z zasadami. Urobek ze ścinki należy załadować na samochód i wywieźć we wskazane miejsce na odl. do 1km oraz rozplantować. Uszkodzone wodospusty drewniane i żelbetowe należy rozebrać o następnie zamontować nowe żelbetowe na podsypce cementowo-piaskowej. Zakres robót m.in.: remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalanej, powierzchniowe utrwalanie nawierzchni, remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej, zabieg żwirowania (miałowania) nawierzchni, wymiana uszkodzonych wodospustów poprzecznych Szczegółowy opis zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik 2 do SIWZ (do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony kosztorys ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 1A do SIWZ; Nie dopuszcza się składania kosztorysu uproszczonego wykonanego w programie kosztorysującym 3) Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania) 4) Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków w postępowaniu) 5) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale VIII ust 5 SIWZ, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienie przez te podmioty warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby tych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ). w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy do pokrycia roszczeń Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu nienależytego wykonania lub niewykonania zamówienia. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o/Przemyśl, konto nr 11 2030 0045 1110 0000 0090 8700, z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4. Zabezpieczenie wnoszone w innych formach niż pieniądz, Wykonawca wnosi poprzez złożenie oryginału dokumentu w siedzibie Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji lub poręczenia powinno ono zawierać wskazanie Zamawiającego i nazwy zadania oraz musi być, co najmniej nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na każde pisemne żądanie Zamawiającego oraz bez prawa protestu. 6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka w/w form zabezpieczenia. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 7. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia w następujący sposób: a) Całość zabezpieczenia w wysokości 70% zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. b) Pozostała część – 30 % zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 8. W związku z powyższym zabezpieczenie wnoszone w formie niepieniężnej musi być dostosowane do powyższych zapisów. 9. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi gminnej nr 109916R Boratynówka Husów“ w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-16 - Remont ul. Poniatowskiego w Brzozowie
Dodano: 2024-04-13 - Przebudowa drogi na działce gruntowej 1046/2, 1045/4 w miejscowości Zmiennica
Dodano: 2024-04-03 - Remont ul. Poniatowskiego w Brzozowie
Dodano: 2024-03-24 - Rozbudowa drogi gminnej nr 108561R Krasne Osiedle od km 0+808.12 w miejscowości Krasne.
Dodano: 2024-03-20 - „Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 11802, 1181 w Krasnem”
Dodano: 2024-03-20 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych.
Dodano: 2024-03-12 - Remont drogi na działce gruntowej nr 211 w Brzozowie.
Dodano: 2024-03-12 - Remont dróg na terenie Gminy Rymanów
Dodano: 2024-03-06 - Budowa i przebudowa dróg wraz z remontem mostu na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
Dodano: 2024-03-05