Nadleśnictwo Bircza ogłasza przetarg
- Adres: 37-740 Bircza, Stara Bircza 99
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 65 22 280 , fax. 16 65 22 281
- Data zamieszczenia: 2020-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bircza
Stara Bircza 99
37-740 Bircza, woj. podkarpackie
tel. 16 65 22 280, fax. 16 65 22 281
REGON: 65050229600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa szkód w nawierzchni dróg leśnych Rudawka – Sufczyna nr inw. 220/1976 i Jasienica nr inw. 242/528 po wystąpieniu nawalnych opadów deszczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa szkód w nawierzchni dróg leśnych Rudawka – Sufczyna nr inw. 220/1976 i Jasienica nr inw. 242/528 po wystąpieniu nawalnych opadów deszczu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części zamówienia Część zamówienia nr 1: Naprawa szkód w nawierzchni drogi leśnej Rudawka – Sufczyna nr inw. 220/1976 po wystąpieniu nawalnych opadów deszczu Część zamówienia nr 2: Naprawa szkód w nawierzchni drogi leśnej Jasienica nr inw. 242/528 po wystąpieniu nawalnych opadów deszczu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony kosztorys ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 1A lub 1B do SIWZ; Nie dopuszcza się składania kosztorysu uproszczonego wykonanego w programie kosztorysującym 3) Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania) 4) Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków w postępowaniu) 5) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale VIII ust 5 SIWZ, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienie przez te podmioty warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby tych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ). w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Zagórz
Dodano: 2024-07-23 - Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo-Gminnego „Ziemia Lubaczowska” poprzez przebudowę drogi gminnej na os. Kustronia w Cieszanowie w km 0+000 - 0+123
Dodano: 2024-07-10 - Poprawa infrastruktury technicznej na terenie Gminy Brzozów.
Dodano: 2024-06-27 - „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dydnia”
Dodano: 2024-06-24 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1116R relacji Alfredówka – Ciosy – Wydrza w miejscowości Wydrza
Dodano: 2024-06-18 - „Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2293R Olszanica – Ropienka – Wojtkówka na odcinku Olszanica – Wańkowa”
Dodano: 2024-06-13 - Remont oraz bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kołaczyce
Dodano: 2024-06-10 - „Budowa chodnika przy ulicy Reymonta w Dz. Suchodół (I odcinek od strony centrum)” oraz „Przebudowa ul. W. Reymonta w Krośnie”
Dodano: 2024-05-28 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1015R relacji Jamnica – Zbydniów od istniejącego chodnika w kierunku Kotowej Woli.
Dodano: 2024-05-28 - Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
Dodano: 2024-05-21