Przetargi.pl
Naprawa szkód w budynku zaplecza technicznego Nadleśnictwa Bircza po powodzi w czerwcu 2020 r.

Nadleśnictwo Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-740 Bircza, Stara Bircza 99
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 65 22 280 , fax. 16 65 22 281
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bircza
    Stara Bircza 99
    37-740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 16 65 22 280, fax. 16 65 22 281
    REGON: 65050229600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa szkód w budynku zaplecza technicznego Nadleśnictwa Bircza po powodzi w czerwcu 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektowany zakres robót. 1. Przed rozpoczęciem robót zabezpieczyć podłogi, meble biurowe, rury, lampy i skrzynki elektryczne, okna i drzwi oraz inne drobne elementy wyposażenia poprzez szczelne przykrycie folią z oklejeniem przed zakurzeniem i zachlapaniem zaprawami i farbami. 2. Wymiana drzwi wewnętrznych płytowych wraz z ościeżnicami w ilości 9szt. na drzwi stalowe z ościeżnica stalową o szerokości skrzydła 90cm. Należy zastosować drzwi blaszane z ościeżnicą stalową wypełnione wełną mineralną lub pianką, okleinowane okleina drewnopodobna w kolorze złoty dąb. Grubość skrzydła min. 45 mm, grubość blachy drzwi min. 0,6mm, grubość blachy ościeżnicy min. 1,5mm, np. drzwi zewnętrzne złoty dąb stalowe 55mm FOLK 90 900 x 2000 mm marki PANTOR lub równoważne. 3. Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych wraz z ościeżnicami w ilości 1szt. na drzwi aluminiowe z ościeżnica „ciepłe” o szerokości przejścia 90cm. Należy zastosować drzwi aluminiowe z ościeżnicą ciepłe, kolor brązowy, szklone szybą bezpieczną od góry, u dołu panel blaszany z wypełnieniem pianką. Wyposażone w dwa zamki na wkładkę patentową, samozamykacz, klamkę np. drzwi HENSFORT PE 78N lub równoważne. 4. Wymiana drzwi wewnętrznych płytowych wraz z ościeżnicami w ilości 2szt. na drzwi stalowe z ościeżnica stalową o szerokości skrzydła 90cm. Należy zastosować drzwi stalowe "90" z szybką - łazienkowe, z ościeżnicą i progiem w okleinie drewnopodobnej kolor złoty dąb, wypełnione wełną mineralną lub pianką, Grubość skrzydła min. 45 mm, grubość blachy drzwi min. 0,6mm, grubość blachy ościeżnicy min. 1,5mm, wyposażone w klamkę oraz zamek. Jedna sztuka z zamkiem na wkładkę patentową, jedna sztuka z zamkiem z blokadą wc od wewnątrz. np. drzwi zewnętrzne złoty dąb stalowe marki PANTOR lub równoważne. 5. Poszerzenie 9 szt. otworów drzwiowych o 10cm dla zamontowania drzwi o szerokości skrzydła 90cm. Poszerzenie należy wykonać w ścianach grubości 36,0cm – 1szt., 30,0cm – 5szt. I 15,0cm – 3szt. 6. Wywiezienie gruzu z robót rozbiórkowych do zagospodarowania lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami na odległość 1,0km. Miejsce wywozu gruzu zostanie wskazane przez Zamawiającego. 7. Przygotowanie powierzchni starych tynków ścian i sufitów (na ścianach w większości suchy tynk z płyt gipsowych) malowanych farba emulsyjną do malowania poprzez przetarcie, naprawę pęknięć łączeń płyt gipsowych, poszpachlowanie nierówności i zagruntowanie gruntem np. Ceresit CT 17 lub równoważnym. 8. Wykonanie tynków ościeży przy zamontowanych ościeżnicach i powiększonych otworach drzwiowych. Zaleca się do wykonania użycie gotowych suchych zapraw tynkarskich. 9. Naprawa ościeży zewnętrznych po wymianie drzwi wejściowych poprzez uzupełnienie izolacji ze styropianu, wzmocnienie narożników systemowym narożnikiem z siatką, przyklejenie siatki z włókna szklanego, wykonanie gruntowania pod tynk, wykonanie tynku akrylowego kolor biały. Do naprawy ościeży użyć materiałów jednego z systemu dociepleń np. Greinplast lub równoważny. 10. Malowanie dwukrotne powierzchni starych tynków i ościeży. Do malowania zastosować farbę emulsyjną akrylową do wnętrz. Na ściany farba odporna na ścieranie i zmywalna w kolorze jasnym (np. CapaTrend marki Caparol kolor Citrus 90, Onyx 85 lub Curcuma 110 lub równoważne), na sufity farba emulsyjna biała, np. CapaTrend marki Caparol lub równoważny. 11. Rurociągi wodne zamontowane wzdłuż korytarza pod sufitem obudować płytami gipsowo-kartonowymi gr. 12,5mm na ruszcie stalowym C50 o przekroju zabudowy 40,0x25,0cm. Zabudowa wypełniona wełna mineralną. W miejscach zaworów wstawić drzwiczki rewizyjne. Narożnik zabudowy wzmocnić kątownikiem aluminiowym systemowym. 12. Narożnik zewnętrzny ściany w korytarzu zabezpieczyć dodatkowo poprzez montaż kątownika aluminiowego lub ze stali nierdzewnej 30x30x2 do wysokości 2,0m. 13. W celu ochrony ścian pomieszczeń kancelarii przed uszkodzeniami od krzeseł zamontować na wysokości m 60-65cm listwy odbojowe z drewna litego szerokości 25,0cm i grubości 2,0-2,5cm. Po zakończeniu robót usunąć zabezpieczenia z elementów budynku i wyposażenia a teren prac uporządkować. Szczegółowy opis zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik 2 do SIWZ (do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony kosztorys ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 1A do SIWZ; Nie dopuszcza się składania kosztorysu uproszczonego wykonanego w programie kosztorysującym 3) Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania) 4) Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków w postępowaniu) 5) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy.  W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu  W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale VIII ust 5 SIWZ, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienie przez te podmioty warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby tych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ).  w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach