Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-017 Katowice, ul. Myśliwska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48322586281, , fax. +48322598710
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
ul. Myśliwska 5
40-017 Katowice, woj. śląskie
tel. +48322586281, , fax. +48322598710
REGON: 01751157500050 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa systemu wideodetekcji wraz z opracowaniem programu naprawczego w Tunelu Emilia w Lalikach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z naprawą systemu wideodetekcji wraz z opracowaniem programu naprawczego w Tunelu „Emilia” w Lalikach”. Tunel zlokalizowany jest w sąsiedztwie Obwodu Drogowego Centrum Zarządzania Tunelem w Lalikach nr. 352 w Gminie Milówka km 56+950. Przedmiot zamówienia ma na celu poprawę bezpieczeństwa tunelu polegającą na poprawnie działającym systemie wideodetekcji. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II – IV SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, nr 16 1130 1091 0003 9079 2490 0001 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu O.KA.D-3.2412.50.2017) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1. Formularz „Oferta” (Formularz 2.1) wraz z Tabelą elementów zryczałtowanych (Formularz 2.2). 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 2.a) nie podlega wykluczeniu; 2.b) spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW – Tom I, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, tj. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 6. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz; 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ (Formularz 3.4); 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1- 4 i pkt 8 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt III.1 Ogłoszenia; 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt. 2 Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt. 7 Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców; 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5.1 Ogłoszenia o zamówieniu., przy czym: dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5.1 Ogłoszenia o zamówieniu składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1 Ogłoszenia o zamówieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa instalacji fotowoltaicznych w Zakładzie Karnym w Cieszynie oraz w Oddziale Zewnętrznym w Bielsku-Białej Zakładu Karnego w Cieszynie
Dodano: 2024-04-08 - Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Janasa 20 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-01-18 - ROBOTY BUDOWLANE – Realizacja robót instalacyjnych, związanych z wykonaniem i uruchomieniem systemu SKD, w tym dostawy i montaż urządzeń, dla budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
Dodano: 2023-09-26 - ZP/G/52/23 Modernizacja instalacji elektrycznej w hali technologicznej nr VI oraz łączniku między halami V i VI ” Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Dodano: 2023-09-01 - ROBOTY BUDOWLANE – Realizacja robót instalacyjnych, związanych z wykonaniem i uruchomieniem systemów SKD i RCP, w tym dostawy i montaż, dla budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
Dodano: 2023-08-03 - Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Pileckiego 23 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2022-10-27 - Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Pileckiego 23w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2022-10-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach Marszałkowskiego Programu poprawy bezpieczeństwa na drogach województwa śląskiego – doświetlenie przejść dla pieszych
Dodano: 2022-10-14 - Budowa stacji transformatorowej, agregatu prądotwórczego, linii kablowych SN I NN dla zasilania WSP SA w Tarnowskich Górach
Dodano: 2022-09-13 - a. Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Sybiraków w Pszczynie b. Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Studzienickiej w Pszczynie. c. Budowa sieci oświetlenia boiska sportowego w Wisła Mała przy ul. Sokolej.
Dodano: 2020-10-05