Przetargi.pl
Naprawa sprzętu lotniskowego

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6770900 , fax. 043 6770709
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6770900, fax. 043 6770709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa sprzętu lotniskowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa sprzętu lotniskowego. 2. Całość zamówienia została podzielona na sześć części: Część I - Oczyszczarka lotniskowa OLH 4500; Część II - Odkurzacz lotniskowy AS900; Część III - Odkurzacz lotniskowy STKF 3000; Część IV - Rozsiewacz nawozu i wapna RCW - 5 Brzeg; Część V - Pompa hydrauliczna PV 22; Część VI - Silnik hydrauliczny MF 22. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części. 4. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia. 4.1. Po przeprowadzonej naprawie należy przeprowadzić badania techniczne sprawności sprzętu. 4.2. Wykonawca udzieli sześciu miesięcy gwarancji na wykonane naprawy. 4.3. Naprawy zostaną wykonane w okresie 14 dni od dnia podpisania umowy. 4.4. Części użyte do naprawy zapewnia Wykonawca, części muszą być fabrycznie nowe nie regenerowane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 650,00 PLN dla całości zamówienia lub: dla części I - 200,00 PLN; dla części II - 50,00 PLN; dla części III - 100,00 PLN; dla części IV - 50,00 PLN; dla części V - 130,00 PLN; dla części VI - 50,00 PLN 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: wadium na Naprawa sprzętu lotniskowego 27/PN/2013. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 18.11.2013r. do godz. 11:00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach