Przetargi.pl
Naprawa spękań ścian w pomieszczeniach zaplecza kuchni oraz remont stołówki w budynku Gimnazjum nr 46 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa spękań ścian w pomieszczeniach zaplecza kuchni oraz remont stołówki w budynku Gimnazjum nr 46 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Informacje o obiekcie: Nieruchomość posadowiona jest na działce nr 92 w obrębie nr 6-04-08. Jednostka ewidencyjna 146518-8. Budynek Gimnazjum (dawniej Szkoły Podstawowej nr 90) został wybudowany w latach trzydziestych. W jego skład wchodzi: czterokondygnacyjny budynek szkolny, jednokondygnacyjny budynek sali gimnastycznej, dwukondygnacyjna przybudówka - budynek mieszkalny. Budynki wykonane zostały w technologii tradycyjnej. Ściany murowane z cegły ceramicznej pełnej. Stropy ceramiczne typu Kleina na belkach stalowych. Dachy kryte papą. Wyposażenie budynku: instalacja centralnego ogrzewania wraz z węzłem c.o. i c.cw, instalacja wod. - kan. Instalacja elektryczna Instalacja gazowa. Posadowienie budynków: Budynek szkolny posadowiony jest w warstwie nasypów niekontrolowanych. Fundamenty pod ścianami konstrukcyjnymi w postaci betonowych (żelbetowych) ław wykonanych bez odsadzek. Głębokość posadowienia : 45-90 cm poniżej poziomu terenu. Zakres prac obejmuje: 1.Naprawę spękań ścian w pomieszczeniach zaplecza kuchni. Wszystkie spękania ścian i styków z sufitami planuje się naprawić przez wypełnienie pęknięć i wymianę tynków: 1)prace przygotowawcze (oczyszczenie ścian z farby, zdjęcie i zabezpieczenie naroży ścian na czas remontu). 2)odspojenie ścian działowych od sufitu, 3)wykończenie ścian po naprawach (zaciąganie gładzią gipsową), 4)malowanie ścian i sufitów. Powyższe prace należy wykonać w pomieszczeniach zaznaczonych w projekcie 01-15 jako etap II; łączna powierzchnia pomieszczeń wynosi: ok. 120 m2. 2.Remont stołówki 1) roboty rozbiórkowe, 2) podkłady podłogowe: a) wykonanie samopoziomujących podkładów podłogowych, b) naprawa płyt kanałowych 80x56 cm ( usuniecie skruszałego betonu z ramy stalowej i ponowne zalanie z dozbrojeniem), c) odkrycie kanałów z płyt żelbetowych, oczyszczenie kanału, przykrycie kanału płytami z wyszlifowaniem nierówności płyt i obramień i kanału z kątowników metalowych, 3) okładziny ścian i posadzki z płytek: a)licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych (gres satynowy o wym. 60x30 cm i wstawki o wym. 30x30 cm), b)położenie posadzki wielobarwnej (dwa kolory) z płytek kamionkowych gres saturn satynowy lub równoważny o wym. 45x45 cm gat. I, c)położenie posadzki jednobarwnej z płyt kamionkowych gres saturn satynowy lub równoważny o wym. 30x30 cm - wypełnienie płyt kanałowych, d)okładziny parapetów okienek podawczych z płyt lamionowych płytkami kamionkowymi gres saturn polerowany lub równoważny o wym. 60cx30 cm lub 45x45 cm, 4) wymiana stolarki drzwiowej i elementów drewnianych: a) montaż drzwi dwuskrzydłowych drewnianych, pełnych, sosnowych (90+50) - drzwi na stołówkę, b) montaż drzwi jednoskrzydłowych - drzwi do kuchni ze stołówki, c) montaż osłon na grzejniki, 5) roboty malarskie: a) gruntowanie tynków emulsją penetrująco - wzmacniającą tynków wewnętrznych, b) malowanie ścian i sufitów, c) malowanie elementów metalowych i stolarki, 6) wymiana instalacji elektrycznej: a)wymiana gniazd instalacyjnych wtykowych nieuszczelnionych podtynkowych i wyłącznika, b)montaż nowych opraw oświetleniowych. Uwaga: Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż, te wskazane w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarze robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń, materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa) parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja itp.) wyglądu (struktura, faktura, barwa). Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej, ekspertyzie technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. Wykonawca może zastosować zamienniki produktów pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Gwarancja: okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji powinien wynosić nie mniej niż 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień a które swym zakresem obejmują przedmiot zamówienia. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń o wartości brutto minimum 60.000,00 zł. każda. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: - Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa, - Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej - instalacji w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczeniową potwierdzająca, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50.000,00 zł. na czas trwania umowy. W przypadku jeśli polisa wygasa wcześnie konieczne jest dołączenie do oferty oświadczenia o przedłużeniu terminu jej ważności. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6.Wniosą wadium ( na zasadach określonych w Części VI ). Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą być dołączone do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ, metodą kalkulacji szczegółowej. Kosztorys ofertowy powinien zostać sporządzony zgodnie z wymaganiami zamawiającego zawartymi w części X SIWZ. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 6.Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50 000, 00 zł. 7.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 3 pkt 1 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 3 pkt 2 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 9.Potwierdzenie wniesienia wadium. 1)Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. 2)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (wyciąg z rachunku, potwierdzenie dokonania przelewu) lub dokumentu polecenia przelewu. UWAGA! WAŻNE! 1.Wykonawca składając ofertę powinien sprawdzić, czy do oferty dołączył wszystkie dokumenty i oświadczenia o których mowa w części V Specyfikacji, jak również zgodność dokumentów i oświadczeń z wymaganiami zamawiającego a w szczególności: daty wystawienia dokumentów, treść referencji (zakres robót), zakres uprawnień itp. 2.W przypadku gdy wykonawca ma wątpliwości dotyczące zapisów Specyfikacji, może zadać zamawiającemu pytanie na zasadach określonych w części VII Specyfikacji. 3.W przypadku nie złożenia, wymaganych przez zamawiającego, dokumentów lub oświadczeń albo złożenie dokumentów lub oświadczeń zawierających błędy zamawiający, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie do złożenia właściwych dokumentów lub oświadczeń w wyznaczonym terminie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa powyżej, nie złoży dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw potwierdzających spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach