Przetargi.pl
Naprawa samochodów służbowych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o. o.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Al. Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5860400, , fax. 523 822 562
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o.
    Al. Wolności 4
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5860400, , fax. 523 822 562
    REGON: 36691993000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego 100% własność gminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa samochodów służbowych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi realizacji napraw bieżących i obsług pojazdów samochodowych (lub ich podzespołów). Naprawa odbywać się będzie w ilościach i czasie wynikającym z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności pojazdów samochodowych. Zamawiający planuje, w trakcie obowiązywania umowy, wykonanie około 60 napraw/obsług pojazdów o łącznej pracochłonności około 2 000 rbh. Planowana ilość napraw/obsług pojazdów w okresie trwania umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach określonej kwoty, którą dysponuje. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych, kołpaków oraz dywaników i pokrowców. Wykaz pojazdów:  Pojazdy wolnobieżne: Recykler, Keys, Cat, JCB  Przyczepy: Sam, Sanok, Metaltech, Gniotpol, Meusburger  Ciągniki rolnicze: Ursus, New Holland  Samochody: Peugeot, Citroen, Mercedes, Ford, Man, Scania, Daf, Iveco, Star, Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy/obsługi pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych powyżej, w zależności od występujących aktualnych potrzeb. Zakres naprawy pojazdów będzie obejmował następujące czynności - układy: • diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; • diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych; • obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki; • przeglądy okresowe pojazdów samochodowych w tym pojazdy specjalistyczne • naprawa układów pojazdu: o kierowniczego, o chłodzenia, o pneumatycznego, o wydechowego, o hydraulicznego, o przeniesienia mocy, zasilania paliwem i powietrzem, o naprawa instalacji elektrycznej, o naprawa zawieszenia pojazdu, • naprawa silnika (w tym głowicy) i jego osprzętu; • naprawa wyciągarki; • naprawa webasto; • naprawa klimatyzacji; • naprawa układu hamulcowego; • naprawa blacharska, • naprawa powłoki lakierniczej z lakierowaniem; • naprawa mostów napędowych; • naprawa skrzyń biegów; • naprawa skrzyń rozdzielczych; • naprawa wałów napędowych i resorów; • naprawa przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; • naprawa tapicerska; • montaż, demontaż szyb samochodowych; • montaż/demontaż/naprawa pasów wyróżniających oraz sygnalizacji dźwiękowej i świetlnej na pojazdach typu: śmieciarka • naprawy nadwozi pojazdów specjalistycznych śmieciarka, samochód asenizacyjny itp. Pojazdy kierowane do wykonania usługi będą przekazywane w siedzibie Wykonawcy. Koszt transportu pojazdów do siedziby Wykonawcy na odległość do 30km od miejsca stałego stacjonowania pojazdów ponosi Zamawiający. Niezależnie od tego, w przypadku niesprawności uniemożliwiającej dostarczenie pojazdu do naprawy przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pojazdu od Zamawiającego, na swój koszt oraz ryzyko w terminie jednego dnia roboczego od daty zgłoszenia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. Wykonawca nie będzie analizował zasadności takiego zgłoszenia przez Zamawiającego ani domagał się zwrotu poniesionych kosztów. Naprawy pojazdów specjalistycznych wykonywane będą w siedzibie Wykonawcy. Zamawiający, celem wykonania naprawy blacharsko-lakierniczej, dostarczy pojazd do siedziby Wykonawcy na własny koszt i ryzyko. W przypadku wystąpienia awarii pojazdu „w trasie”, na terenie gminy Koronowo, Zamawiający dopuszcza wykonanie naprawy pojazdu na terenie gminy Koronowo (w ramach tzw. „pomocy w drodze”). Siedziba Zamawiającego znajduje się w siedzibie Zamawiającego tj. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo W przypadku konieczności napraw poszczególnych podzespołów, a nie całych pojazdów, Wykonawca odbierze je od Zamawiającego na swój koszt oraz ryzyko. Każdorazowa naprawa/obsługa poprzedzona będzie kosztorysem jej wykonania (dostarczonym przez Wykonawcę dla Zamawiającego) celem uzgodnienia zakresu naprawy/obsługi oraz wskazaniem przewidzianej ilości roboczogodzin. Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania norm czasowych przewidzianych dla konkretnych czynności naprawczych dla danego rodzaju pojazdu. Rozpoczęcie naprawy/obsługi pojazdu może odbyć się wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego. Przyjęcie przez Wykonawcę sprzętu do naprawy/obsługi dokonuje się w ciągu jednego dnia roboczego od otrzymania (oraz na podstawie) protokołu stanu technicznego opracowanego przez Zamawiającego. Po przyjęciu sprzętu do naprawy Wykonawca sporządzi ocenę stanu technicznego uszkodzonego pojazdu (lub podzespołu) i prześle do Zamawiającego specyfikację naprawczą, która zawierać będzie szczegółowy zakres, kosztorys i termin wykonania naprawy. Specyfikacja zostanie doręczona przez Wykonawcę (osobiście, pocztą, faxem (na numer 52 5860419) lub poprzez pocztę elektroniczną na wskazany przez Zamawiającego adres) najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych, liczonych od dnia przeprowadzenia oceny stanu technicznego i będzie podstawą wykonania naprawy, po akceptacji, ze strony Zamawiającego, przez osobę upoważnioną, która jednocześnie wskaże osobę uprawnioną do odbioru wykonanej usługi i podpisania protokołu odbioru. Naprawy wykonane a nie zaakceptowane przez Zamawiającego realizowane będą na koszt Wykonawcy usługi. W przypadku konieczności transportu pojazdu do siedziby Wykonawcy, ten ponosi koszty związane z transportem pojazdu oraz pełną odpowiedzialność za szkody mogące wyniknąć w czasie transportu pojazdu od momentu przyjęcia do czasu odbioru pojazdu przez użytkownika. Naprawy i obsługi pojazdów zostaną wykonane zgodnie z warunkami technicznymi (WT) przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. Wykonana naprawa przywróci sprawność techniczną sprzętu w zakresie zaakceptowanej specyfikacji naprawczej. O zakończonej naprawie Wykonawca powiadomi niezwłocznie telefonicznie Zamawiającego pod nr tel. 52 5860400, nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem odbioru i uzgodni termin odbioru pojazdu. Wykonawca, po skończonej naprawie przekaże przedstawicielowi Zamawiającego sprzęt w miejscu jego naprawy. Przedstawiciel Zamawiającego podczas odbioru sprzętu po wykonanej naprawie ma obowiązek zapoznania się z zakresem naprawy oraz ze specyfikacją naprawczą zatwierdzoną przez Zamawiającego. Odbiór techniczny sprzętu po wykonanej naprawie/obsłudze potwierdza się wpisem umieszczonym w Protokole Stanu Technicznego „POJAZD/SPRZĘT PO WYKONANEJ NAPRAWIE SPRAWNY TECHNICZNIE; UWAG NIE WNOSZĘ”. Wpisu dokonuje przedstawiciel Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko, utraty, uszkodzenia itp.) podczas wykonywania czynności naprawczych/obsługowych do czasu podpisania przez strony Protokołu Stanu Technicznego (odbioru technicznego wykonanej naprawy/obsługi). W razie, gdy zrealizowane usługi nie wyczerpują wartości kwotowej umowy Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane naprawy/obsługi (nie za dyspozycyjność warsztatu). Naprawy są naprawami wynikającymi z różnych aspektów użytkowania pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstości i rodzaju – grupy uszkodzeń. Dopuszcza się wykonywanie napraw/obsług przez podwykonawców pod warunkiem, że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę – Zamawiający nie dopuszcza faktur od podwykonawców. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów. Części użyte do napraw będą nowe. Dopuszcza się regenerację podzespołów, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający żąda, aby Wykonawca przedstawił źródło pochodzenia części oraz fakturę ich zakupu. Zamawiający każdorazowo, na bazie przedstawionego kosztorysu naprawy, określi części zamienne podlegające rozliczeniu (zwrotowi do magazynu Zamawiającego). Wykonawca dopuszcza wykonanie naprawy/obsługi przy użyciu części zamiennych dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca poświadczy wówczas wymianę części w karcie usługi technicznej dostarczonej przez Zamawiającego. Użycie do naprawy/obsługi części zamiennych dostarczonych przez Zamawiającego nie będzie miało wpływu na okres udzielonej gwarancji w zakresie wykonanej usługi (gwarancja na części zamienne w takim przypadku jest w gestii Zamawiającego). Na wykonaną usługę zostanie udzielona gwarancja (liczona od daty odbioru pojazdu przez przedstawiciela Zamawiającego), zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym, a na nowe podzespoły - gwarancja na okres nie krótszy niż ta udzielona przez producenta podzespołu. Cena części użytych przy naprawie/obsłudze nie może przekraczać o więcej jak 10% średniej ceny rynkowej danej części. Średnia cena rynkowa będzie ustalana na podstawie oficjalnych cenników największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce („Inter-cars”, „Stanmot’, „Hart”, „Ucando”, „Kager”, „Moto-hurt”, „Transtech”, „Motorpol” itd.) oraz na podstawie cen w autoryzowanej sieci dealerskiej danej marki pojazdu. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 50% wartości nowego. Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie oraz przez podwykonawców napraw i obsług. Termin wykonania naprawy/obsługi pojazdu nie może być dłuższy niż określony przez Wykonawcę w specyfikacji naprawczej. Termin liczony jest od przekazania Wykonawcy zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu naprawy. Termin wykonania naprawy/obsługi pojazdu nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy termin, za zgodą Zamawiającego, może ulec zmianie, ale nie może przekroczyć 20 dni roboczych. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy/obsługi muszą być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu. Na życzenie Zamawiającego Wykonawca wykona naprawę/obsługę pojazdu używając części zamiennych identycznych z częściami służącymi do pierwszego montażu. Materiały użyte w czasie napraw/obsług, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo-remontowym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. mobilnym serwisem, halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem. Zapłata za wykonana usługę/naprawę zostanie dokonana na podstawie prawidłowo wystawionej faktury zawierającej wyodrębnione pozycje dotyczące kosztu materiałów/części oraz kosztu wykonanej usługi. Wykonawca opisuje operacje wykonane podczas wykonywania usługi (rozliczenie roboczogodzin oraz zużytych części zamiennych i materiałów). Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru technicznego pojazdu po wykonanej naprawie w oparciu o Okręgową Stację Kontroli Pojazdów. W przypadku awaryjnego uszkodzenia części będących na gwarancji lub podlegających reklamacji wykonanej usługi Wykonawca na swój koszt odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i wykona naprawę w terminie nie dłuższym niż 96 godzin licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii. Potwierdzeniem wykonanej usługi (jej zakres i prawidłowość wykonania) będzie Protokół Stanu Technicznego podpisany przez obie strony. Zamawiający po podpisaniu umowy wezwie Wykonawcę do przedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: • dysponować mobilnym serwisem obsługowo-naprawczym wyposażonym w urządzenia specjalistyczne umożliwiające wykonanie napraw pojazdów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (Wykonawca załączy kserokopię dowodu rejestracyjnego pojazdu mobilnego serwisu oraz wykaz jego wyposażenia specjalistycznego); • dysponować stacjonarnym warsztatem obsługowo-naprawczym przeznaczonym dla pojazdów określonych w opisie przedmiotu zamówienia z minimum 4 stanowiskami obsługowymi, w tym stanowiskiem do napraw blacharsko – lakierniczych, wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt warsztatowy umożliwiający wykonanie napraw określonych w opisie przedmiotu zamówienia; • zatrudniać na umowę o pracę przynajmniej 4 mechaników samochodowych; • posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł; • dysponować pojazdem/ami umożliwiającą/cymi bezpieczny transport niesprawnych pojazdów (Wykonawca załączy kserokopię dowodu/ów rejestracyjnego/ych pojazdu/ów jakim/i dysponuje). Zamawiający, przed podpisaniem umowy, zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej w warsztacie Wykonawcy celem sprawdzenia spełniania przez Wykonawcę określonych wymagań, w tym posiadania mobilnego serwisu, odpowiedniej ilości stanowisk warsztatowych oraz wyposażenia specjalistycznego warsztatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne oraz ostateczne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadzie art. 22a, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający zastosuje art. 24 aa ust. 2 ustawy w przypadku zaistnienia przesłanek w tym przepisie wymienionych. 6. W przypadku gdy wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zastosowanie ma pkt. 5 w niniejszym rozdziale, w związku z § 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 11. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach