Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 86-010 Koronowo, Al. Wolności
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5860400, , fax. 523 822 562
- Data zamieszczenia: 2019-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o.
Al. Wolności 4
86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5860400, , fax. 523 822 562
REGON: 36691993000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego 100% własność gminny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa samochodów służbowych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o. o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi realizacji napraw bieżących i obsług pojazdów samochodowych (lub ich podzespołów). Naprawa odbywać się będzie w ilościach i czasie wynikającym z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności pojazdów samochodowych. Zamawiający planuje, w trakcie obowiązywania umowy, wykonanie około 60 napraw/obsług pojazdów o łącznej pracochłonności około 2 000 rbh. Planowana ilość napraw/obsług pojazdów w okresie trwania umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach określonej kwoty, którą dysponuje. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych, kołpaków oraz dywaników i pokrowców. Wykaz pojazdów: - Pojazdy wolnobieżne: Recykler, Keys, Cat, JCB - Przyczepy: Sam, Sanok, Metaltech, Gniotpol, Meusburger - Ciągniki rolnicze: Ursus, New Holland - Samochody: Peugeot, Citroen, Mercedes, Ford, Man, Scania, Daf, Iveco, Star, Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy/obsługi pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych powyżej, w zależności od występujących aktualnych potrzeb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne oraz ostateczne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadzie art. 22a, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający zastosuje art. 24 aa ust. 2 ustawy w przypadku zaistnienia przesłanek w tym przepisie wymienionych. 6. W przypadku gdy wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zastosowanie ma pkt. 5 w niniejszym rozdziale, w związku z § 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 11. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów eksploatacyjnych i napraw pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Dodano: 2023-11-13 - Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
Dodano: 2023-05-02 - Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na części
Dodano: 2021-03-16 - USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW AWARYJNYCH, OBSŁUG OKRESOWYCH I KONSERWACJI POJAZDÓW: SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, CIĘŻAROWO-OSOBOWYCH, CIĘŻAROWYCH I PRZYCZEP ORAZ AUTOBUSÓW
Dodano: 2021-02-15 - Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na części.
Dodano: 2020-12-30 - USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW AWARYJNYCH, OBSŁUG OKRESOWYCH I KONSERWACJI POJAZDÓW: SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, CIĘŻAROWO-OSOBOWYCH, CIĘŻAROWYCH I PRZYCZEP ORAZ AUTOBUSÓW
Dodano: 2020-12-11 - Wymiana opon/kół w pojazdach służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. kujawsko – pomorskiego.
Dodano: 2020-10-09 - Naprawa samochodów służbowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. zo.o.
Dodano: 2020-10-09 - Naprawa pojazdu sanitarnego 4-noszowego IVECO
Dodano: 2020-10-02 - KOMPLEKSOWA USŁUGA W ZAKRESIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, NAPRAW BIEŻACYCH ORAZ OKRESOWYCH, NAPRAW ZWIĄZANYCH Z EWENTUALNYMI SZKODAMI KOMUNIKACYJNYMI, AWARII, DIAGNOSTYKI, WYMIANY I WULKANIZACJI OPON, POMOCY DROGOWEJ – HOLOWANIA ORAZ INNYCH WYNIKAJĄCYCH ZE SPECJALISTYCZNEJ BUDOWY WSZYSTKICH SAMOCHODÓW BĘDĄCYCH W POSIADANIU SZPITALA, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI POJAZDÓW MARKI MERCEDES BENZ, VW CRAFTER, FORD TOURNEO ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W TABORZE WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. BŁ. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI WE WŁOCŁAWKU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY- POSTĘPOWANIE II. ZNAK POSTĘPOWANIA: DZP/135/2020
Dodano: 2020-09-25