Przetargi.pl
Naprawa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Ciechanowice i Wieściszowice

Gmina Marciszów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-410 Marciszów, ul. Szkolna 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7410208 , fax. 075 7410208
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Marciszów
    ul. Szkolna 6 6
    58-410 Marciszów, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7410208, fax. 075 7410208
    REGON: 23082134500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Ciechanowice i Wieściszowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy 15 przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Ciechanowice typu : -Turbojet EP-120 o przepustowości 18m3/d - 2 szt. -Turbojet EP-80 o przepustowości 12m3/d - 3 szt. -Turbojet EP-50 o przepustowości 9m3/d - 2 szt. -Turbojet EP-25 o przepustowości 4m3/d - 6 szt. -Turbojet EP-15 o przepustowości 2,5m3/d - 2 szt. Poszczególne oczyszczalnie zlokalizowane są w Ciechanowice w pobliżu budynków : EP-15: Ciechanowice nr 17, 58 b EP - 25: Ciechanowice nr 58, 112, 116, 123, 60, 88 EP-50: Ciechanowice nr 154, 131 EP-80: Ciechanowice nr 75, 31, 21 EP- 120:Ciechanowice nr 80, Wieściszowice nr 95 Remont należy wykonać w oparciu o: a.Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji; b.Warunki specyfikacji. Zakres robót przedstawiony jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia zostanie uznany przez zmawiającego za wykonany po osiągnięciu przez każdą z oczyszczalni efektu ekologicznego tzn. wartości wskaźników zanieczyszczeń określonych w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków , jakie należy spełniać przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego ( Dz. u. z nr 137, poz. 984 z póź. zm.) : BZT5 - max. 40 mg O2/l ChZTCr - max. 150 mg O2/l Azot ogólny - max. 30 mg N/l Fosfor ogólny - max. 5 mg P/l Potwierdzeniem osiągnięcia efektu ekologicznego będzie sprawozdanie z badania ścieków oczyszczonych . Analizę chemiczną ścieków oczyszczonych wykonawca zamówienia zleci na własny koszt laboratorium posiadającemu odpowiednią akredytację. Zamawiający wymaga aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej poszczególnych oczyszczalni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania robót w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - co najmniej po 1 osobie z uprawnieniami w specjalności instalacji elektrycznych oraz instalacji sanitarnych - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub remoncie oczyszczalni ścieków o przepustowości dobowej nie mniejszej niż 15m3 . Zamawiający za usługę o podobnym charakterze uzna taką, która swoim zakresem odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówieniu 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji Zamawiający, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, spełniania warunków wykonawcy zobowiązania są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 44 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Uwaga. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. zaświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. zaświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 6. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień zawodowych; wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 3 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, którym mowa w pkt 1.6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 8. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marciszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną