Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
- Data zamieszczenia: 2019-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
Małopolska 47
70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
REGON: 81090304000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa, przegląd i konserwacja kserokopiarek znajdujących się w użytkowaniu jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa, przegląd i konserwacja kserokopiarek znajdujących się w użytkowaniu jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego. 2. Zakres przeglądu i konserwacji obejmuje: • wykonanie kopii testowej, rozpoznanie wstępne, ocena stanu technicznego urządzenia, • czyszczenie i odkurzanie całego wnętrza maszyny kopiującej, • czyszczenie i mycie układu optyki, • czyszczenie elementów pobierania i transferu papieru, • czyszczenie układu grzejnego, • czyszczenie zespołu dozowania tonera. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie dla żadnej z części.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 1. wypełniony i podpisany oryginał formularza kalkulacji cenowej - według wzorów stanowiących załączniki nr 4.1-4.4 do siwz; 2. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust. 11 siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie kompleksowych usług serwisowych drukarek urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej "Zdroje", obejmujących przeglądy, naprawy, konserwacje, dzierżawę sprzętu, oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych – IV postępowanie
Dodano: 2021-01-25 - Świadczenie kompleksowych usług serwisowych drukarek urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej "Zdroje", obejmujących przeglądy, naprawy, konserwacje, dzierżawę sprzętu, oraz wymianęmateriałów eksploatacyjnych – III postępowanie.
Dodano: 2021-01-25 - Świadczenie kompleksowych usług serwisowych drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej "Zdroje", obejmujących przeglądy, naprawy, konserwacje, dzierżawę sprzętu, oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych – II postępowanie
Dodano: 2021-01-25 - Świadczenie kompleksowych usług serwisowych drukarek urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej "Zdroje", obejmujących przeglądy, naprawy, konserwacje, dzierżawę sprzętu, oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych – IV postępowanie
Dodano: 2020-08-03 - Świadczenie kompleksowych usług serwisowych drukarek urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej "Zdroje", obejmujących przeglądy, naprawy, konserwacje, dzierżawę sprzętu, oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych – III postępowanie
Dodano: 2020-05-07 - Świadczenie kompleksowych usług serwisowych drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej "Zdroje", obejmujących przeglądy, naprawy, konserwacje, dzierżawę sprzętu, oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych – II postępowanie
Dodano: 2020-04-07 - Świadczenie kompleksowych usług serwisowych drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej "Zdroje", obejmujących przeglądy, naprawy, konserwacje, dzierżawę sprzętu, oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2020-03-19