Przetargi.pl
NAPRAWA PROMU W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 421 W KM 20+507 DLA UZYSKANIA ŚWIADECTWA KLASY, DAJĄCEJ PODSTAWĘ DO UŻYTKOWANIA - WYKONANIA PRZEWOZU MIĘDZYBRZEGOWEGO PRZEZ ODRĘ W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-609 Katowice, ul. Lechicka 24
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7819211 , fax. 032 781 92 00
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
    ul. Lechicka 24 24
    40-609 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 7819211, fax. 032 781 92 00
    REGON: 27630300500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA PROMU W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 421 W KM 20+507 DLA UZYSKANIA ŚWIADECTWA KLASY, DAJĄCEJ PODSTAWĘ DO UŻYTKOWANIA - WYKONANIA PRZEWOZU MIĘDZYBRZEGOWEGO PRZEZ ODRĘ W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    NAPRAWA PROMU W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 421 W KM 20+507 DLA UZYSKANIA ŚWIADECTWA KLASY, DAJĄCEJ PODSTAWĘ DO UŻYTKOWANIA - WYKONANIA PRZEWOZU MIĘDZYBRZEGOWEGO PRZEZ ODRĘ W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wadium do wzięcia udziału w postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. Wykonawca musi posiadać aktualne uznanie Polskiego Rejestru Statków. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem minimum 1 usługi, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się wykonanie naprawy promu o wartości minimum 200 000,00 zł brutto oraz posiadanie potwierdzenia wykonania takiej pracy przez jednostkę upoważnioną do wykonania odbioru, które jest podstawą wydania świadectwa utrzymania lub przedłużenia klasy jednostki pływającej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zerojedynkową wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu jw., skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne uznanie Polskiego Rejestru Statków. Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Nie złożenie jakiegokolwiek ww. dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach