Jednostka Wojskowa Nr 4653 ogłasza przetarg
- Adres: 84-313 Siemirowice,
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8614186 , fax. 059 8614183
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4653
84-313 Siemirowice, woj. pomorskie
tel. 059 8614186, fax. 059 8614183
REGON: 77072701300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
naprawa powierzchniowa płaszczyzny postoju samolotów APRON 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
naprawa powierzchniowa płaszczyzny postoju samolotów APRON 2 - zakres robót: - rozbiórka nawierzchni z betonu grub. 15cm, wymiana fragmentów spękanych płyt betonowych: nacięcie odprężające uszkodzonej płyty w odległości 15cm od brzegu płyty na fragmenty umożliwiające wyjęcie za pomocą koparko - ładowarki, z transportem gruzu, - wykonanie nawierzchni betonowej z betonu B-40 grub. 15cm, ze szczotkowaniem powierzchni i zabezpieczeniem preparatem do pielęgnacji betonu, - wymiana uszczelnień dylatacyjnych w nawierzchni betonowej, - wypełnienie szczelin dylatacyjnych, - usunięcie oporów kół goleni samolotów z naprawą płyty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452623303
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez ocenę złożonych w ofercie dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, 2) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 9, 5) Oświadczenie, że zapoznałem się z treścią wymagań specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi - załącznik nr 8, 6) Uprawnienia kierownika budowy: branża budowlana w zakresie dróg bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o członkostwie z Regionalnej Izbie Inżynierów Budownictwa. 7) Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum trzy zamówienia o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 zł brutto każda), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć kserokopię umowy spółki
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną