Przetargi.pl
Naprawa pomieszczeń kawiarni Klubu 1 SLT w Świdwinie

Jednostka Wojskowa 3294 ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska 32
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3823509 , fax. 94 3823509
  • Data zamieszczenia: 2015-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3294
    ul. Połczyńska 32 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3823509, fax. 94 3823509
    REGON: 33102935500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa pomieszczeń kawiarni Klubu 1 SLT w Świdwinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2.Przedmiotem zamówienia jest naprawa pomieszczeń kawiarni Klub 1 SLT w Świdwinie. 3.Miejsce wykonywania zamówienia: Terenem budowy jest budynek nr 80 (Klub 1SLT) przy ul. Gagarina 6 w Świdwinie. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty murowe, roboty stolarskie, roboty tynkarskie, roboty betonowe, roboty okładzinowe, roboty posadzkowe, roboty malarskie, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, wywóz i utylizacja odpadów. 5.Ponadto w ramach przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty towarzyszące i prace tymczasowe, określone w pkt 1.3 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) - zał. nr 8 do SIWZ. 6.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ: zał. nr 8 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); zał. nr 9 - przedmiar robót; zał. nr 10 - Rysunek nr 1 - Rzut poziomy budynku; zał. nr 11 - Rysunek nr 2 - Rozmieszczenie grzejników; zał. nr 12 - Rysunek nr 3 - Schemat ideowy rozdzielnicy elektrycznej TG; zał. nr 13 - Rysunek nr 4 - Schemat ideowy rozdzielnicy elektrycznej TG; zał. nr 14 - Rysunek nr 5 - Schemat ideowy rozdzielnicy elektrycznej TG; zał. nr 15 - Rysunek nr 6 - Schemat ideowy rozdzielnicy elektrycznej TG; zał. nr 16 - Rysunek nr 7 -Skrzynka elektryczna - TG; zał. nr 17 - Rysunek nr 8 - szkic obiektu kawiarni 80 - 1964 - GKO; zał. nr 18 - Rysunek nr 9 - szkic obiektu kawiarni 80 - 1964 - GKO; zał. nr 19 - Rysunek nr 10 - szkic obiektu kawiarni 80 - 1964 - GKO; zał. nr 20 - Rysunek nr 11 - szkic obiektu kawiarni 80 - 1964 - GKO. 7.Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 ze zm.) 8.Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 9.Zamawiający przekaże protokolarnie, a wykonawca zobowiązany jest odebrać, teren budowy niezbędny do realizacji robót w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. 10.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Roboty murowe (45216240-8); Roboty stolarskie (45421000-4); Roboty tynkarskie (45410000-4); Roboty betonowe (45262300-4); Roboty okładzinowe (45431200-9); Roboty posadzkowe (45431100-8); Roboty malarskie (45442100-8); Instalacje elektryczne (45310000-3); Instalacje sanitarne (45332200-5); Wywóz i utylizacja odpadów (90500000-2). 11.Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.). 12.Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, stanowiące przedmiot zamówienia, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, bez wad i usterek, przez osoby upoważnione. Maksymalny termin gwarancji jakości na wykonane roboty, jaki może zostać udzielony przez Wykonawcę to 60 miesięcy. Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert określone w Rozdziale 13 SIWZ. 13.Na wyroby objęte gwarancją producenta Wykonawca przedłoży w dniu odbioru robót dokumenty potwierdzające gwarancję producenta w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gwarancja musi obejmować, co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. 14.Zamawiający zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców (podstawa: art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). a)Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej budynku. Zamawiający umożliwi również zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. b)Zamawiający wyznacza jeden termin zebrania, na dzień 02.04.2015r. o godz. 10:00. c)Miejsce zbiórki: Biuro przepustek JW. 3294 ,ul. Połczyńska 32 w Świdwinie. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania aktualnego dowodu tożsamości (do celu wydania przepustki). d)Koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy. e)W przypadku, gdy na zebraniu stawi się co najmniej jeden wykonawca, z zebrania wykonawców zostanie sporządzona notatka zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452162408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp zostanie uznana za odrzuconą. 3. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014 poz. 1804 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP Odział w Szczecinie 60 1010 1599 0194 2213 9120 1000 odpowiednio z dopiskiem: Wadium - przetarg nieograniczony - ZP/12/2015. 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załącza do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium, w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i ewentualny zwrot tego dokumentu bez uszkodzenia oferty. Wykonawca dołącza do oferty kopię ww. dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną