34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2016-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
ul. Krakowska 11B 11B
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa polowej bazy noclegowej BN-T44/60 (kontener 17 i kontener 18) dla 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie usługi w zakresie naprawy polowej bazy noclegowej BN-T44/60 (kontener nr 17 i kontener nr 18) dla 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rzeszowie. 2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania przedmiotu zamówienia w celu wykonania naprawy, załadunku, transportu, dostarczenia po naprawie i rozładunku do miejsca, o którym mowa w ust. 3 3. Wykonawca zobowiązuje się odebrać, załadować i przetransportować polową bazę noclegową BN-T44/60 (kontener nr 17 i kontener nr 18) w miejsce wykonywania naprawy, a następnie po wykonanej naprawie, dostarczyć ją i rozładować w miejscu odbioru usługi tj. Jednostka Wojskowa Nr 3538, 37-400 Nisko od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00. własnym transportem i na swój koszt. 4. Rodzaj, ilość i zakres wykonywanej usługi określa załącznik nr 1A do SIWZ stanowiący równocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej oraz Załącznik nr 1 do umowy. 5. Wykonawca realizujący usługę udzieli Zamawiającemu gwarancji na poszczególne elementy, urządzenia i materiały, które zostały naprawione lub wymienione. Wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 6. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektu umowy, tj. Załącznika nr 5 do SIWZ 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508840005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną