Przetargi.pl
Naprawa pojazdów i ich części

Jednostka Wojskowa Nr 1189 ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 48-52 378 16 40 , fax. 48-52 378 12 34
  • Data zamieszczenia: 2010-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1189
    ul. Powstańców Warszawy 2 2
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 48-52 378 16 40, fax. 48-52 378 12 34
    REGON: 09317109000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://1blog.pow.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa pojazdów i ich części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Naprawa powypadkowa przyczepy PK-2-24T; 1.2. Naprawa silnika pojazdu HONKER; 1.3. Naprawa silnika pojazdu HONKER; 1.4. Naprawa silnika pojazdu STAR. 1.5. Naprawa pojazdu STAR 266 UAK 4280 1.6. Naprawa pojazdu STAR 266 UAK 4440 1.7. Naprawa pojazdu STAR 266 UAK 4438 1.8. Naprawa pojazdu STAR 266 UAK 4434 1.9. Regeneracja pompy wtryskowej STAR 266
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501160001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://1blog.pow.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach