Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
- Data zamieszczenia: 2018-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
ul. Dworcowa 80
85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
REGON: 092364160 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa pierścienia ronda w ciągu drogi wojewódzkiej nr 251 Kaliska – Inowrocław w m. Żnin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa zamówienia: „Naprawa pierścienia ronda w ciągu drogi wojewódzkiej nr 251 Kaliska – Inowrocław w m. Żnin” 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie ław betonowych pod krawężnikami, - rozebranie nawierzchni z kostki granitowej 9x11 cm, - rozebranie nawierzchni z betonu, - wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe, - wykonanie ław pod krawężniki – betonowe z oporem, - ustawienie krawężników betonowych na podsypce cementowo – piaskowej, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16 W – warstwa wiążąca, - nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna 4. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu. Obowiązek sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu spoczywa na Wykonawcy. Koszt sporządzenia i wprowadzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu robót zgodnie z projektem Wykonawca winien wkalkulować w cenę ofertową. 7. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały, które nadają się do powtórnego wbudowania zgodnie z decyzją inspektora nadzoru są własnością Zamawiającego i po oczyszczeniu należy je odwieźć za pokwitowaniem ilości i asortymentu do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu. 8. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określone są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru oraz przedmiarach robót będących integralną częścią dokumentacji technicznej. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznik nr 2 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (T. j. Dz.U. 2017 poz. 570 z późn. zm), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie i ochrona dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Jamy
Dodano: 2024-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa i warunków życia mieszkańców byłego PGR poprzez przebudowę dróg
Dodano: 2024-07-10 - Przebudowa drogi Dolne Wymiary – Nowawieś Chełmińska wraz z przebudową mostów, zlokalizowanych w ciągu tej drogi
Dodano: 2024-06-28 - Odnowa nawierzchni DW 266 odc. od węzła autostradowego w Odolionie do torów kolejowych w Aleksandrowie Kuj., od km 3+200 do km 6+364, dł. 3,164 km
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa nawierzchni części drogi gminnej w m. Szembekowo ul. Szembeka
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa sięgacza ul. Turystycznej w Toruniu – sięgacz od posesji nr 108
Dodano: 2024-05-15 - Budowa obiektów infrastruktury uzdrowiskowej i rewitalizacja terenów zielonych wraz z przebudową nawierzchni deptaka spacerowego w Ciechocinku
Dodano: 2024-05-09 - Remont zatok parkingowych na ul. Mazowieckiej 3 i ul. Planty 10
Dodano: 2024-05-07 - Zaprojektowanie oraz przebudowa ulicy Jasia i Małgosi w Toruniu
Dodano: 2024-04-25 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
Dodano: 2024-04-18