Przetargi.pl
Naprawa oraz uzupełnienie rowu opaskowego na składowisku odpadów komunalnych w RZUOK w Machnaczu

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
  • Data zamieszczenia: 2011-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa oraz uzupełnienie rowu opaskowego na składowisku odpadów komunalnych w RZUOK w Machnaczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w zakresie naprawy, odtworzenia i przełożenia rowów opaskowych odprowadzających odcieki z kwatery Nr II na składowisku odpadów komunalnych w RZUOK w Machnaczu. 2. Realizacja robót będących przedmiotem zamówienia winna być wykonana w II etapach: Etap I - wykonanie prac od punktu, w którym występuje naturalne przełamanie terenu (pkt. J-1) do istniejącego zbiornika odcieków (Si - istniejąca studnia) - zgodnie z dokumentacją projektową. Etap II - wykonanie prac od punktu, w którym występuje naturalne przełamanie terenu (pkt. J-1) do wyznaczonego punktu A - zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Zakres robót obejmuje: Etap I, Etap II a) Wykonanie przemieszczenia mechanicznego i ręcznego odpadów w celu odsłonięcia folii uszczelniającej obwałowanie kwatery. b) Wykopanie rowu odwadniającego. c) Wykopanie rowka kotwiącego. d) Ręczne profilowanie i zagęszczanie lub ewentualna stabilizacja gliną dna i ścian rowu odwadniającego. e) Uszczelnienie obwałowania kwatery i rowu odwadniającego folią PEHD o grub. 2,0 mm obustronnie ustrukturowaną. f) Wypełnienie dna rowu odwodnieniowego podsypką cementowo-piaskową i jej zagęszczenie. Ułożenie gotowych elementów betonowych drogowych prefabrykowanych - typu koryto GARA i ich zaspoinowanie zaprawą cementową. Etap II g) Wykonanie przepustu pod drogą technologiczną z rur kanalizacyjnych PP. h) Wykonanie studni z kręgów betonowych ? 1000 z włazem typu ciężkiego i pierścieniem odciążającym. Etap I, Etap II i) Uformowanie skarpy kwatery nad niecką składowania z odpadów uprzednio przemieszczonych o nachyleniu 1:2. j) Obsypanie skarpy gruntem inertnym o grubości warstwy 50-60 cm oraz jej zagęszczenie. k) Wykonanie robót wymaga stałej obsługi geodezyjnej. l) Ze względu na prowadzenie prac w bezpośrednim sąsiedztwie instalacji biogazu przewiduje się miejscowo roboty ręczne. 4. Szczegółowy zakres wszystkich robót będących przedmiotem niniejszego postępowania określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 5. Miejscem wykonania zamówienia jest teren Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gmina Brześć Kujawski. 6. Roboty mają być wykonane z materiałów fabrycznie nowych w I gatunku dopuszczonych do powszechnego stosowania, posiadające atesty, świadectwa dopuszczenia oraz certyfikaty, uwarunkowane normą i przepisami, które należy przedłożyć w czasie odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452520008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane w postępowaniu wadium: 4.500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.saniko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach