Przetargi.pl
Naprawa oraz przygotowanie do legalizacji przez WDT trzech zbiorników 50m3

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa oraz przygotowanie do legalizacji przez WDT trzech zbiorników 50m3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa i przygotowanie do legalizacji przez WDT trzech zbiorników V-50 m3 na paliwo lotnicze. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Wszystkie koszty związane z naprawą i przygotowaniem do legalizacji przez WDT wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. 4. Wszystkie prace związane z realizacją zamówienia należy wykonać zgodnie z art. 9 ustawy o Dozorze Technicznym (Dz.U.2019.667) Wskazane jest aby Wykonawca posiadał uprawnienia wydane na podstawie decyzji administracyjnej do naprawy przez organ właściwej jednostki Dozoru Technicznego. Organem właściwym dla urządzeń podlegających Ministerstwu Obrony Narodowej jest Wojskowy Dozór Techniczny. 5. W przypadku braku decyzji administracyjnej do wytwarzania, naprawy lub modernizacji, zwanej dalej „uprawnieniem”, wydanym przez właściwą jednostkę dozoru technicznego, zgodnie z ustawą o dozorze technicznym (Dz.U.2019.667), Wykonawca świadczący usługę okazjonalnie, obligatoryjne wraz ze składaną ofertą dołącza uzgodnioną i zatwierdzoną przez jednostkę dozoru technicznego dokumentację dotyczącą technologii wykorzystanej do naprawy zbiorników. 6. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. 6.1. Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości zbiorników zostaną poddana naprawie i legalizacji, jakie wykonawca ma bezwarunkowo wykonać w ramach niniejszego postępowania. 6.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług (większą ilość zbiorników do naprawy i legalizacji) w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych usług na kolejnych zbiornikach, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. 6.3. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług na kolejnych zbiornikach rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. 6.4. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w 100%. 6.5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego. 7. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: UWAGA !!! Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej należy złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego. W przypadku zainteresowania przeprowadzeniem wizji zostanie ustalony jeden termin dla wszystkich wykonawców. Przeprowadzenie wizji w innym terminie nie będzie możliwe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50514100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 800,00 PLN dla całości zamówienia. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr referencyjny 51/PN/2019”. Nr NIP …….. (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 02.10.2019 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 3. uzgodnioną i zatwierdzoną przez jednostkę dozoru technicznego dokumentację dotyczącą technologii wykorzystanej do naprawy zbiorników; 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 5. oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści pkt. 6.2 – 6.12 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach