Przetargi.pl
Naprawa ogrodzeń w leśnictwie Kamieniecka Góra w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w 2009 roku CPV 77000000- 0

Nadleśnictwo Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. Krasińskiego 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 717-23-32 , fax. 075 7172360
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szklarska Poręba
    ul. Krasińskiego 6 6
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 075 717-23-32, fax. 075 7172360
    REGON: 93102409500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szklarskaporeba@lasy-wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa ogrodzeń w leśnictwie Kamieniecka Góra w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w 2009 roku CPV 77000000- 0
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawa ogrodzeń w leśnictwie Kamieniecka Góra - 150 rbg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 770000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1,2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 2, 3,3a,5,5a,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 4. Zaakceptowany projekt umowy ZAŁĄCZNIK NR 4. 5. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5.1.W w/w przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. OPIS KRYTERIUM, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TEGO KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELNIE. 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: A. CENA - 100 % 1.1. Cena - A(X): a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zadania objętego przetargiem, b) ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór: Gdzie: A(x) - ilość punktów przyznana ofercie x za kryterium ceny Cmin - cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na zadanie objęte przetargiem C(x) - cena zawarta w ofercie x 2.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP, niniejszej specyfikacji oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru, tj otrzyma najwyższą ilość punktów - najniższa cena. 3. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający może żądać od Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. 5. Zgodnie z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów(..) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nie czytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, zgodnie z art. 87 ust 2 ustawy, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 7. Oferta zostanie odrzucona gdy: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust 2. c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub nie zaproszonego do składania ofert, f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 ustawy. h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 4. Zaakceptowany projekt umowy ZAŁĄCZNIK NR 4. 5. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5.1.W w/w przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?option=com_alphacontent&nadl=lasy_szklarska_poreba&Itemid=879&t
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach