Szkoła Podstawowa Nr 7 ogłasza przetarg
- Adres: 41-253 Czeladź, ul. Spacerowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 265 35 03 , fax. 0-32 265 35 03
- Data zamieszczenia: 2019-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 7
ul. Spacerowa 2
41-253 Czeladź, woj. śląskie
tel. 0-32 265 35 03, fax. 0-32 265 35 03
REGON: 72709600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp7.czeladz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Naprawa ocieplenia ścian zewnętrznych budynku Szkoły podstawowej nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego, w Czeladzi ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.:” „ „Naprawa ocieplenia ścian zewnętrznych budynku Szkoły podstawowej nr 7 nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi” zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (w tym opisem przedmiotu zamówienia), postanowieniami umowy oraz ofertą Wykonawcy – w zakresie wykonania prac związanych z robotami architektoniczno-budowlanymi: 1.1. Zadanie 1 dot. budynku piętrowego Szkoły. „Naprawa ocieplenia ścian zewnętrznych budynku Szkoły podstawowej nr 7 nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi” Zakres prac: a). zewnętrzne– termoizolacja: odtworzenie uszkodzonego ocieplenia ocieplenie ścian zewnętrznych (ok. 76,0 m2), wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych pod gzymsem (69,83 m2), dodatkowe zamocowanie płyt styropianowych łącznikami mechanicznymi i klejem poliuretanowym niskoprężnym (ok. 2170,0 m2, 21000 szt łączników ), wykonanie malowania elewacji farbą odporną na zabrudzenia i (ok. 2349,0m2) wymiana orynnowania systemowego z PVC na systemowe z blachy ocynkowanej powlekanej poliuretanem (malowanej na kolor RAL) - budynek główny szkoły - system rynnowy 190/150 - ( 222,0/42,0 mb) oraz sala gimnastyczna i łącznik150/120 (43.0/12.6mb), b). wewnętrzne- wykonanie docieplenia stropu poddasza (ok. 760,0 m2). c). Ponadto wykonawca zobowiązany jest do opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej oraz powykonawczego audytu energetycznego. 1.2. Zadanie 2 dot. budynku parterowego szkoły „Renowacja malowania elewacji budynku parterowego Szkoły nr 7 im 1000- lecia Państwa polskiego w Czeladzi”. Zakres prac: Wykonanie renowacji istniejącego tynku mineralnego wykonanego na dociepleniu budynku parterowego: 1. - uzupełnić brakującą warstwę tynku mineralnego po wklejeniu dodatkowej siatki 2. - wkleić dodatkową siatkę w miejscu pęknięć tynku 3. - oczyścić z zanieczyszczeń mechanicznych i organicznych (glony) powierzchnię tynku, 4. - wykonać malowanie farbą samoczyszcząca i odporna na rozwój grzybów i pleśni wg technologii producenta, 5. - wymiana na nowe uszkodzone zewnętrzne parapety, 6. - zamontować brakujące pokrywy słupków, 7. - wymienić na nowe uszkodzone pokrycie daszku skrzynki stalowej, 8. - wymienić na nowe kratki wentylacyjne z siatka, wentylacji stropodachu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1. Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości: 8 500,00 PLN 11.2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U z 2018 r. poz. 110 z późn. zm) 11.4.Wykonawca zobowiązany przekazać wadium w sposób umożliwiający jego zwrot, zgodnie z ustawą Pzp 11.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego :25 1050 1269 1000 0022 7204 6745 z wskazaniem nazwy postępowania jakiego wadium dotyczy. 11.7. Za skutecznie wniesione wadium uznaje się wadium, które przed upływem terminu składania ofert zostało uznane na koncie Zamawiającego. 11.8. Wadium wniesione w pieniądzu przez jeden z podmiotów składających wspólną ofertę uważa się za wniesione prawidłowo. 11.9.Wadium wnoszone przez podmioty składający wspólną ofertę w innej postaci niż pieniądz musi w swej treści jako Wykonawcę/Zobowiązanego wskazywać na wszystkie podmioty składające wspólną ofertę lub na pełnomocnika wykonawców składających wspólną ofertę. Drugi z wymienionych przypadków jest możliwy tylko, gdy dokument wadialny został wystawiony później niż zawarta została umowa regulująca współpracę wykonawców i udzielone zostało pełnomocnictwo. 11.10.Zwrot wadium następuje zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-2 i 4 ustawy Pzp. 11.11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 11.12.Żądanie ponownego wniesienia wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 11.13.Zamawiający zatrzymuje wadium, zgodnie z przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. „4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. „ 11.14. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. 11.15.W treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Naprawa pomieszczenia po zalaniu (szkoda wodociągowa) w budynku zarządzanym przez Śląski Zarząd Nieruchomości znajdującym się pod adresem : ul. Korfantego 32 w Cieszynie.”
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowo-administracyjnym przy al. Piłsudskiego 12 w Tychach
Dodano: 2024-04-11 - Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
Dodano: 2024-03-29 - wykonanie termomodernizacji wraz z remontem budynku przy ul. Głogowskiej 9 w Gliwicach
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa dachu oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku remizy OSP Janów
Dodano: 2024-03-19 - Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części.
Dodano: 2024-03-15 - Remont elewacji bastei północnej wraz z wykonaniem drenażu opaskowego.
Dodano: 2024-03-11 - Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym barier ochronnych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 z podziałem na części. Część nr 2: Utrzymanie barier ochronnych
Dodano: 2024-03-04 - Wykonanie zabezpieczeń ppoż. w budynku Przedszkola nr 11 przy ul. 1 Maja 11 w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-02-21 - „Remont przewodów kominowych: wentylacyjnych, dymowych i spalinowych w bud. mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzanych i admin.przez ZGM TBS wCzęstochowie Sp.zo.o.”
Dodano: 2024-01-26