21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg
- Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
- Data zamieszczenia: 2020-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
ul. Połczyńska 32
78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
REGON: 33102935500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Naprawa nawierzchni parkingu przy bud. nr 64 w kompleksie wojskowym nr 1964 w Świdwinie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Naprawa nawierzchni parkingu przy bud. nr 64 w kompleksie wojskowym nr 1964 w Świdwinie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera wskazana poniżej dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ (będąca integralną jej częścią): a)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 8 do SIWZ; b)Przedmiar robót – załącznik nr 9 do SIWZ Zakres robót budowlanych: a)Prace przygotowawcze b)Prace rozbiórkowe i demontażowe; c)Roboty nawierzchniowe; d)Odwodnienie; e)Wywóz i utylizacja odpadów; f)Roboty towarzyszące i prace tymczasowe; Pełen zakres inwestycji opisany został w załącznikach wskazanych w pkt. 3 niniejszego rozdziału SIWZ. Podczas wyceny prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z pełną dokumentacją, która funkcjonuje jako całość. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone dokumentacji wskazanej w pkt. 3 niniejszego rozdziału SIWZ. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno – użytkowych nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. Inwestor przekaże protokolarnie teren budowy Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. W dniu przekazania placu budowy Inwestor przekaże Wykonawcy dziennik korespondencji wraz ze wszystkimi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi. Wskaże punkt poboru wody i energii elektrycznej. Dojścia i dojazdy do obiektu istniejące utwardzone. Wykonawca wykona z materiałów własnych i usunie nieodpłatnie opomiarowanie punktów poboru mediów w sposób uzgodniony z dostawcą (użytkownikiem obiektu). Warunki gwarancji: a)Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, nie może być krótszy niż 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad i usterek przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającego i Wykonawcy; b)Na wyroby objęte gwarancją producenta Wykonawca przedłoży w dniu odbioru robót dokumenty potwierdzające gwarancję producenta w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gwarancja musi obejmować co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. Zamawiający, na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dz. U. z 2018 poz. 917 ze zm.), na cały okres obowiązywania umowy, osób wykonujących następujące czynności: a)Prace przygotowawcze b)Prace rozbiórkowe i demontażowe; c)Roboty nawierzchniowe; d)Odwodnienie; e)Wywóz i utylizacja odpadów; f)Roboty towarzyszące i prace tymczasowe; Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ – „Projekt umowy” wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie co do treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie należy złożyć w oryginale podpisane przez osobę upoważnioną po stronie Wykonawcy lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej podpisane odpowiednio elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez osobę upoważnioną po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie 1: Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego przy salce gimnastycznej
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielice
Dodano: 2024-07-28 - „Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia ”
Dodano: 2024-07-25 - Remont schodów i strefy głównego wejścia do budynku Pyrzyckiego Domu Kultury
Dodano: 2024-07-22 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-07-19 - Wydzielenie hali sportowej wraz z zapleczem oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na sale przedszkolne z zapleczem sanitarnym i szatniami.
Dodano: 2024-07-19 - Poprawa infrastruktury szpitalnej wraz z pierwszym wyposażeniem pod potrzeby nowo tworzonego Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-18 - Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D
Dodano: 2024-07-17 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2307Z od skrzyżowania z drogą powiatową 2308Z w kierunku m. Dębołęka
Dodano: 2024-07-17 - Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego
Dodano: 2024-07-17