Przetargi.pl
Naprawa nawierzchni lotniskowych 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego.

23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, -
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
    - -
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa nawierzchni lotniskowych 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa nawierzchni lotniskowych 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego - SPRAWA ZP/07/2020. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 2 podzielono na 3 Zadania: Zadanie nr 1 – „Naprawa naroży, uszkodzeń miejscowych, naprawa pęknięć szczelinowych płyt betonowych oraz wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych” Zadanie nr 2 – „Odnowienie oznakowania poziomego lotniska” Zadanie nr 3 – „Usunięcie śladów gumy z nawierzchni drogi startowej” 4. Zakres robót dla ww. zadań tj: Dla Zadania nr 1 – „Naprawa naroży, uszkodzeń miejscowych, naprawa pęknięć szczelinowych płyt betonowych oraz wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych” tj: a) rozfrezowanie uszkodzeń, b) docięcie krawędzi uszkodzenia do wymaganych wymiarów, c) wbudowanie zapraw naprawczych, d) oczyszczenie miejsca naprawy, e) mechaniczne usunięcie zwietrzałej masy zalewowej, f) szlifowanie krawędzi betonowych szczelin dylatacyjnych, g) oczyszczanie ścian szczelin dylatacyjnych, h) założenie kordu uszczelniającego, i) gruntowanie ścian szczeliny dylatacyjnej, j) wypełnienie szczelin dylatacyjnych masą zalewową, k) oczyszczenie miejsca naprawy. Dla Zadania nr 2 – „Odnowienie oznakowania poziomego lotniska” tj: a) mechaniczne usunięcie odspojonej farby, b) odnowienie malowania farbą akrylową istniejącego oznakowania z użyciem mikrokulek szklanych. Dla Zadania nr 3 – „Usunięcie śladów gumy z nawierzchni drogi startowej” tj: a) oczyszczenie nawierzchni betonowej drogi startowej z gumy opon samolotowych metodą wysokociśnieniową. 5. Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania dla ww. zadań zostały określone w STWiORB wraz z Opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania oddzielnie w załącznikach niżej wymienionych do SIWZ, które są jej integralną częścią: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) wraz z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4a dla Zadania nr 1, załącznik nr 4b dla Zadania nr 2 i załącznik nr 4c dla Zadania nr 3 do SIWZ. b) Przedmiary Robót – załącznik nr 5a dla Zadania nr 1, załącznik nr 5b dla Zadania nr 2 i załącznik nr 5c dla Zadania nr 3 do SIWZ. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 6a dla Zadania nr 1, załącznik nr 6b dla Zadania nr 2 i załącznik nr 6c dla Zadania nr 3 do SIWZ. 7. Wszystkie wskazane materiały dla zadania nr 1 i dla zadania nr 2 wyłącznie dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie lotniczym oraz posiadające właściwości użytkowe, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 (załącznik nr 4a) i dla zadania nr 2 (załącznik nr 4b) w tym: w szczegółowych wymaganiach dotyczących materiałów oraz dopuszczenie przez upoważnione instytucję (np. aprobata/y techniczna/e ITWL, aprobata/y techniczna/e IBDiM, Atest PZH – Zadanie nr 1 i np. ITWL – aprobata/e techniczna/e dla farb, karta/y charakterystyki dla mikro kulek i mikro granulek – Zadanie nr 2). 8. Nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. 9. Jako równoważne dla zadania nr 1 (załącznik nr 4a) i dla zadania nr 2 (załącznik nr 4b) mogą być traktowane technologie, urządzenia i materiały, które posiadają w stosunku do opisanych w dokumentacji technicznej: - nie niższą jakość, estetykę i parametry eksploatacyjne, - nie niższą żywotność w użytkowaniu, - wymagane parametry techniczne i jakościowe, - nie gorszą gwarancję. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.), na okres obowiązywania niniejszej umowy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy, szczegółowo określone STWiOR oraz w Opisie przedmiotu zamówienia, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (Dz.U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm.). 11. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 10 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 10 czynności. 12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy zadania. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 19. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 20. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty w sytuacji określonej w art. 10a ust 2 ustawy Pzp. 21. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach