Przetargi.pl
Naprawa, legalizacja, zakup wodomierzy do pomiaru wody zimnej z odkupieniem zużytych. Zakup opasek i plomb do wodomierzy.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Gołdapi sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Sikorskiego 9A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6154949 , fax. 087 6154949
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Gołdapi sp.z o.o.
    ul. Sikorskiego 9A 9A
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6154949, fax. 087 6154949
    REGON: 79065708200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.goldap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa, legalizacja, zakup wodomierzy do pomiaru wody zimnej z odkupieniem zużytych. Zakup opasek i plomb do wodomierzy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. naprawa i legalizacja wodomierzy - fi 15 - 530 szt. - fi 20 - 725 szt. - fi 25 - 80 szt. - fi 32 - 20 szt. - fi 40 - 50 szt. - fi 50 - 2 szt. - fi 80 - 3 szt. - fi 100 - 6 szt. 2. zakup nowego z odkupieniem zużytego wodomierza - fi 15 - 260 szt. - fi 20 - 360 szt. - fi 25 - 40 szt. - fi 32 - 10 szt. - fi 40 - 25 szt. 3. zakup nowego wodomierza - fi 15 - 105 szt. - fi 20 - 145 szt. - fi 25 - 15 szt. - fi 32 - 5 szt. - fi 40 - 10 szt. 4. zakup opasek do plombowania wodomierzy: - fi 15 - 900 szt. - fi 20 - 800 szt. - fi 25 - 100 szt. - fi 32 - 50 szt. - fi 40 - 50 szt. 5. zakup plomb do wodomierzy - 1900 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384211003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą brać udział oferenci którzy spełniają następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 20 listopada 2007 r. z późn. zm.), - o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji, - posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, certyfikaty, atesty, - zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdz. I pkt 3 SIWZ) .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające ważność oferty: - oświadczenie oferenta z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem ze wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne do właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, - oświadczenie oferenta, że nie pozostaje w stosunku zależności lub dominacji w rozumieniu Ustawy z dnia 21.08.1997 r. - prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi (Dz. U. z 1997 r. Nr 118 poz. 754 i Nr 141, poz. 945 oraz z 1998 r. Nr 107 poz.669 i Nr 113 poz.715) z innymi uczestnikami postępowania lub zamawiającym albo z osobami po stronie zamawiającego biorącymi udział w postępowaniu (załącznik nr 3). W terminie dwóch dni od dnia otwarcia ofert Zamawiający przedstawi oferentom wykaz uczestników postępowania, na podstawie którego oferent w wyznaczonym terminie złoży powyższe oświadczenie. Nie złożenie oświadczenia w podanym terminie lub pozostawanie w stosunku zależności z pozostałymi uczestnikami postępowania skutkować będzie wykluczeniem oferenta. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 i 5). - Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6). Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których dostawca lub wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Oferent winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki płatności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.goldap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach