Przetargi.pl
Naprawa konstrukcji wlotowych, komór pompowych, instalacji elektrycznych oraz dwóch agregatów w przepompowni melioracyjnej w miejscowości Witkowo gmina Stargard Szczeciński

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-415 Szczecin, Al. Papieża Jana Pawła II 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 440 51 00 , fax. 91 440 51 01
  • Data zamieszczenia: 2012-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    Al. Papieża Jana Pawła II 42 42
    70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 440 51 00, fax. 91 440 51 01
    REGON: 00103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa konstrukcji wlotowych, komór pompowych, instalacji elektrycznych oraz dwóch agregatów w przepompowni melioracyjnej w miejscowości Witkowo gmina Stargard Szczeciński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Miejsce realizacji: Miejscowość Witkowo gmina Stargard Szczeciński, województwo zachodniopomorskie. 1.3. Cel przedsięwzięcia Cel przedmiotowego zadania stanowi przywrócenie sprawności układowi pompowemu poprzez naprawę układu pompowego wraz z układem sterowania przepompowni melioracyjnej polegającej na naprawie i wymianie poszczególnych jej elementów. Realizacji przedmiotowego zadania jest wynikiem złego stanu technicznego pomp i całego układu oraz brakiem odpowiedniego monitoringu pracy rzeczonego układu pompowego, co jest przyczyną wystąpienia lokalnych podtopień. Aktualnie istniejąca instalacja elektryczna wymaga naprawy i modernizacji, gdyż jej stan grozi awarią całego układu. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: W ramach naprawy układu pompowego - wymiany agregatów pompowych należy wykonać następujący zakres prac: : ETAP I 1. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na zakres robót określonych w etapie II. 2. Wykonanie przedmiaru robót 3. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Opracowanie instrukcji eksploatacji agregatów pompowych 5. Sporządzenie projektu powykonawczego. ETAP II 1. Dostawa kompletnych pomp wraz z niezbędną aparaturą AKPiA i szafą sterowniczą oraz armaturą (2 kpl.), 2. Demontaż starych agregatów pompowych i montaż nowych, przy zachowaniu ciągłości pracy pompowni, 3. Wymiana odcinka rurociągu DN 600 mm (prawy) na DN 800 mm na odcinku o długości 9,5m wraz z wymianą klapy przeciwcofkowej na DN800 PE-HD, 4. Wykonanie prac naprawczych konstrukcji wylotu, jeżeli okaże się to konieczne wraz z wymianą klapy przeciwcofkowej DN600 PE-HD, (lewa), 5. Wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie; a) adaptacji istniejącej konstrukcji do wymagań techniczno-instalacyjnych dobranych agregatów pompowych, jeżeli będzie to wymagane warunkami technicznymi stawianymi przez producenta pomp, b) dostosowanie stacji transformatorowej słupowej oraz linii kablowej nn 0,4kV zasilającej pompownie do zwiększonego poboru mocy do poziomu niezbędnego do pracy obydwu agregatów pompowych w przepompowni Witkowo I oraz Witkowo II c) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej dostosowanej do wymagań dobranych agregatów pompowych oraz automatyki, d) Wykonanie uzupełnienia ubytków w elemencie betonowym w części wlotowej, e) .przystosowanie stacji transformatorowej słupowej Inwestora do nowych warunków pracy: wymiana transformatora, przebudowa układu pomiaru energii f) wymiana kabla zasilającego YAKY4x70mm2 na kabel YAKY4x120mm2 od stacji transformatorowej do budynku pompowni. 6. Wycinka dwóch drzew na trasie rurociągu tłocznego - uzyskanie w imieniu Zamawiającego przez Wykonawcę decyzji zezwalającej na wycinkę, wykonanie wycinki. 7. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji zamontowanych urządzeń. Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia robót. Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego przez projektanta.. Dokumentacja projektowa powinna zostać sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) i powinna zawierać: Projekt wykonawczy - 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz i szt. płyty CD Projekt budowlany - 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz i szt. płyty CD Specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egzemplarze, Przedmiar robót - 3 egzemplarze, Instrukcję eksploatacji zamontowanych urządzeń - 2 egzemplarze, Dokumentację powykonawczą - 2 egzemplarze Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 4 do SIWZ). Zestawienie nakładów rzeczowych (załącznik nr 3 do SIWZ) jest dokumentem pomocniczym do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 29.000,00 PLN 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27 sierpnia 2012r., do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn. NP/NE/333/125/2012 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie, przed upływem terminu składania ofert a kopię tego dokumentu należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zgodnie z art. 148 ust. 4 ustawy, w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach