Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 353-67-04 , fax. 68 353-36-84
- Data zamieszczenia: 2021-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 353-67-04, fax. 68 353-36-84
REGON: 36826809700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowy zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa, konserwacja i malowanie urządzeń małej architektury oraz remonty ciągów pieszych i schodów na terenach zieleni miejskiej i mienia komunalnego w obrębie ABM nr 1 wraz z Nowym Miastem Zielona Góra i ABM nr 2 wraz z Nowym Miastem Zielona Góra - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z naprawą, konserwacją i malowaniem urządzeń małej architektury (drewniane obudowy gazonów, ławki, ogrodzenia, poręcze, itp.), przestawianiem ławek, gazonów, koszyczków na odpady; remontami ciągów pieszych i schodów na terenach zieleni miejskiej i mienia komunalnego – sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Prace prowadzone będą na terenie Miasta Zielona Góra na terenach mienia komunalnego – część z nich w granicach terenów zielonych. Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 3 pn. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: - zadanie nr 1: wykonywanie prac remontowych i konserwacyjnych dla terenu ABM-1 wraz z Nowym Miastem Zielona Góra - zadanie nr 2: wykonywanie prac remontowych i konserwacyjnych dla terenu ABM-2 wraz z Nowym Miastem Zielona Góra 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) wszystkie osoby wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia polegające na naprawie, konserwacji i malowaniu urządzeń małej architektury oraz remontach ciągów pieszych i schodów. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne osoby) pracowników wykonujących ww. czynności na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w oświadczeniu dotyczącym zatrudnienia na umowę o pracę. Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.3. SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (§ 15.1.10)). 5. Celem wyłączenia odpowiedzialności materialnej Zamawiającego lub Wykonawcy z tytułu szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca powinien zawrzeć odpowiednie umowy ubezpieczeniowe zgodnie z § 7. umowy. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wykonawca udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres minimum 2 lat (24 miesięcy) oraz rękojmi obejmującej okres gwarancji. Bieg gwarancji rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru zadania cząstkowego. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 26.2. SIWZ. 7. Czas reakcji – maksymalnie 36 godzin od zgłoszenia konieczności wykonania prac. Uwaga: Skrócenie czasu reakcji podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 26.3. SIWZ. 8. Wraz z ofertą Wykonawca składa kosztorys ofertowy sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ. 9. Płatności częściowe: Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w częściach. Zasady i warunki płatności częściowych zawarte są we wzorze umowy. 10. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233142-6 – roboty w zakresie naprawy dróg 45233161-5 – roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45233200-1 – roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233222-1 - roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233290-8 – instalowanie znaków drogowych 45233293-9 – instalowanie mebli ulicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulic Łużyckiej, Słowiańskiej, Budziszyńskiej i Piastowskiej w Lubsku
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg”
Dodano: 2024-03-08 - Budowa drogi gminnej w miejscowości Górzyn
Dodano: 2024-02-27 - Przebudowa ulicy Sportowej w Lubsku
Dodano: 2024-01-05 - Przebudowa ulic Łużyckiej, Słowiańskiej, Budziszyńskiej i Piastowskiej w Lubsku
Dodano: 2023-12-15 - Przebudowa ulicy Sportowej w Lubsku
Dodano: 2023-11-14 - Modernizacja nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Lubsko w 2023 r. w m. Osiek i Grabków
Dodano: 2023-10-03 - Remont odcinka ul. Moniuszki w Lubsku
Dodano: 2023-09-04 - Zagospodarowanie terenu Skweru Pograniczników wraz z przebudową fontanny w miejscowości Tuplice, gmina Tuplice.
Dodano: 2023-02-12 - Przebudowa ulicy Sportowej, Żeromskiego i Podgórnej w Lubsku
Dodano: 2023-02-07