Przetargi.pl
Naprawa, konserwacja i malowanie urządzeń małej architektury oraz remonty ciągów pieszych i schodów na terenach zieleni miejskiej i mienia komunalnego w obrębie ABM nr 1 wraz z Nowym Miastem Zielona Góra i ABM nr 2 wraz z Nowym Miastem Zielona Góra

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 353-67-04, , fax. 68 353-36-84
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Zjednoczenia 110
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 353-67-04, , fax. 68 353-36-84
    REGON: 36826809700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa, konserwacja i malowanie urządzeń małej architektury oraz remonty ciągów pieszych i schodów na terenach zieleni miejskiej i mienia komunalnego w obrębie ABM nr 1 wraz z Nowym Miastem Zielona Góra i ABM nr 2 wraz z Nowym Miastem Zielona Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z naprawą, konserwacją i malowaniem urządzeń małej architektury (drewniane obudowy gazonów, ławki, ogrodzenia, poręcze, itp.), przestawianiem ławek, gazonów, koszyczków na odpady; remontami ciągów pieszych i schodów na terenach zieleni miejskiej i mienia komunalnego – sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Prace prowadzone będą na terenie Miasta Zielona Góra na terenach mienia komunalnego – część z nich w granicach terenów zielonych. Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 3 pn. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: - zadanie nr 1: wykonywanie prac remontowych i konserwacyjnych dla terenu ABM-1 wraz z Nowym Miastem Zielona Góra - zadanie nr 2: wykonywanie prac remontowych i konserwacyjnych dla terenu ABM-2 wraz z Nowym Miastem Zielona Góra 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) wszystkie osoby wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia polegające na naprawie, konserwacji i malowaniu urządzeń małej architektury oraz remontach ciągów pieszych i schodów. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne osoby) pracowników wykonujących ww. czynności na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w oświadczeniu dotyczącym zatrudnienia na umowę o pracę. Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.3. SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (§ 15.1.10)). 5. Celem wyłączenia odpowiedzialności materialnej Zamawiającego lub Wykonawcy z tytułu szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca powinien zawrzeć odpowiednie umowy ubezpieczeniowe zgodnie z § 7. umowy. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wykonawca udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres minimum 2 lat (24 miesięcy) oraz rękojmi obejmującej okres gwarancji. Bieg gwarancji rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru zadania cząstkowego. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 26.2. SIWZ. 7. Czas reakcji – maksymalnie 36 godzin od zgłoszenia konieczności wykonania prac. Uwaga: Skrócenie czasu reakcji podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 26.3. SIWZ. 8. Wraz z ofertą Wykonawca składa kosztorys ofertowy sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ. 9. Płatności częściowe: Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w częściach. Zasady i warunki płatności częściowych zawarte są we wzorze umowy. 10. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233142-6 – roboty w zakresie naprawy dróg 45233161-5 – roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45233200-1 – roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233222-1 - roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233290-8 – instalowanie znaków drogowych 45233293-9 – instalowanie mebli ulicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. 4)Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wg załącznika nr 4 do SIWZ (na zadanie nr 1 i /lub 2) 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach