Przetargi.pl
Naprawa, kalibracja(adiustacja), wzorcowanie lub zlecenie wykonania wzorcowania uprawnionym podmiotom dla urządzeń dokonującuch pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu będących w użytkowaniu jednostek Policji wo. zachodniopomorskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 47 78 11 479, , fax. 47 78 11 477
  • Data zamieszczenia: 2020-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 47 78 11 479, , fax. 47 78 11 477
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa, kalibracja(adiustacja), wzorcowanie lub zlecenie wykonania wzorcowania uprawnionym podmiotom dla urządzeń dokonującuch pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu będących w użytkowaniu jednostek Policji wo. zachodniopomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa, kalibracja (adiustacja), wzorcowanie lub zlecenie wykonania wzorcowania uprawnionym podmiotom dla urządzeń dokonujących pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu będących w użytkowaniu jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego: Alkomat A 2.0, Alkomat Simens, Alkosensor IV, Alkosensor V, Alkosensor FTS MP, Alcoquant 6020, Alcoquant 3020, Drager 6810, Alkostop P, Alcoblow 2. Szczegółowe wymagania odnośnie świadczenia usług, warunków płatności, kar umownych określone zostały we wzorze umowy stanowiących załącznik nr 5 do siwz odpowiednio dla części I - VI zamówienia. 3. Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych – 50413000-3 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej; – 50433000-9 – Usługi kalibracyjne . 4. Podwykonawcy: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy; 2) W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (zgodnie z art. 36 b ust. 1 uPzp) w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych (załącznik nr 2 do siwz). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale V ust. 2 siwz oraz we wzorach umów (załączniki nr 5 dla części I -VI do siwz). W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy. 5.Termin wykonania zamówienia: część I - od 27.09.2020 r. przez 24 miesiące część II – od 17.05.2020 r. przez 24 miesiące część III – od 20.09.2020 r. przez 24 miesiące część IV – od 27.09.2020 r. przez 24 miesiące część V – od 17.05.2020 r. przez 24 miesiące część VI – od 04.07.2020 r. przez 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50413000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. siwz; 1.1 W przypadku korzystania z podwykonawców należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1 siwz; - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia; 2. wypełniony i podpisany oryginał formularza ofertowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 3. wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej odpowiednio dla części, na którą Wykonawca składa ofertę, stanowiący załączniki nr 4.1 - 4.6 do siwz. 4. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania (Wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że: 1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1 siwz: a) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1 siwz z zastrzeżeniem zapisów w rozdziale V ust. 1, pkt 1.1.1. siwz: Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów w tym zakresie; b) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2 siwz dla każdej części zamówienia tj.: Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów w tym zakresie. 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4. Forma składania wymaganych dokumentów 4.1 Oświadczenia, o których mowa w niniejszym siwz dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów oraz podwykonawców, składane są w oryginale w formie pisemnej. 4.2 Natomiast dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 4.1 siwz składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii ww. dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4.3 Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca (jeżeli dotyczy), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 4.4 Zgodnie z art.26 ust.6 uPzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i 3 uPzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014r. Poz. 1114 oraz z 2016r. poz.352). 4.5 W przypadku, o którym mowa w pkt.4.4 Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów w innym języku niż język polski. 4.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach