Przetargi.pl
Naprawa, kalibracja, legalizacja radarowych mierników prędkości i laserowych mierników prędkości znajdujących się w użytkowaniu jednostek policji województwa zachodniopomorskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8211479 , fax. 91 8211477
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8211479, fax. 91 8211477
    REGON: 810903040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa, kalibracja, legalizacja radarowych mierników prędkości i laserowych mierników prędkości znajdujących się w użytkowaniu jednostek policji województwa zachodniopomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa, kalibracja, legalizacja radarowych mierników prędkości i laserowych mierników prędkości znajdujących się w użytkowaniu jednostek policji województwa zachodniopomorskiego. 2. Usługa została podzielona na 3 części i obejmuje następujące urządzenia: a) część I – Iskra – 71 sztuk, b) cześć II – Rapid 2Ka – 8 sztuk c) część III – Ultralite LTI 20-20 100LR – 23 sztuki 3. Legalizacja wymienionych urządzeń musi zostać wykonana przez podmiot do tego uprawniony tj. Okręgowy urząd miar, punkt legalizacyjny oraz laboratorium akredytowane zlokalizowane najbliżej siedziby Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach kalkulacji cenowej stanowiących załączniki nr 4.1 - 4.3 do siwz oraz we wzorze umowy stanowiącym – załącznik nr 5 do siwz. Przedmiotowe usługi będą zlecane przez Zamawiającego w zależności od potrzeb. 5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w składanej ofercie oprócz ceny za wykonaną usługę, także terminu realizacji usługi zgodnie z wzorem formularza odpowiednio dla danej części. 6. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru urządzeń przeznaczonych do naprawy, kalibracji, legalizacji z magazynu Zamawiającego przy ul. Wernyhory 5 w Szczecinie, a po wykonaniu usługi do dostarczenia do ww. magazynu Zamawiającego. 7. Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o każdym zleceniu drogą faksową na co najmniej 2 dni przed wymaganym odbiorem urządzeń z magazynu. 8. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe brutto muszą zawierać wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie (nakłady) związane z realizacją przedmiotu zamówienia od momentu przyjęcia każdego urządzenia przez wykonawcę do czasu przekazania go Zamawiającemu. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przedmiot umowy, od momentu odbioru urządzenia do czasu przekazania go uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego po wykonanej usłudze. 10. Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, które zostały szczegółowo opisane w formularzach kalkulacji cenowych stanowiących załączniki nr 4.1 – 4.3 odpowiednio dla każdej części zamówienia na cały okres realizacji zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy właściciela(i) podmiotu gospodarczego, który będzie osobiście świadczył przedmiotowe usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50411000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.1. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia 2. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; (Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie w formularzu oferty cenowej oprócz ceny także terminu realizacji usługi); 3. wypełniony/e i podpisany/e oryginał/y formularza/y kalkulacji cenowej - na daną część - według wzorów stanowiących załączniki od nr  4.1 do 4.3 do siwz; 4. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust. 11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną