Przetargi.pl
Naprawa istniejącej instalacji odgromowej oraz wykonanie nowego uziomu otokowego dla budynku E szpitala SPSK w Otwocku przy ul. Konarskiego 13

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2011-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa istniejącej instalacji odgromowej oraz wykonanie nowego uziomu otokowego dla budynku E szpitala SPSK w Otwocku przy ul. Konarskiego 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawa istniejącej instalacji odgromowej oraz wykonanie nowego uziomu otokowego dla budynku E szpitala SPSK w Otwocku przy ul. Konarskiego 13 Szczegółowy zakres prac wg przedmiaru robót , w tym: -ręczne wykonanie wykopów pod ułożenie otoku z taśmy stalowej ocynkowanej -demontaż istniejących i montaż nowych uziomów poziomych w wykopie -zasypanie wykopów po ułożeniu otoku -połączenie otoku ze zwodami instalacji odgromowej -częściowa wymiana wsporników i przewodów instalacji odgromowej na dachu -wykonanie pomiarów instalacji odgromowej 1.0.wykonawca dołączy aprobaty techniczne i atesty na wbudowane materiały . 2.0. prace muszą być wykonane pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienie elektryczne lub osoby posiadającej równoważne dokumenty uprawniające do kierowania robotami elektrycznymi. Należy dołączyć do oferty oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.0. zamawiający powoła Inspektora Nadzoru do odbioru robót zanikających i odbioru końcowego 4.0. logistyka prowadzonych robót zostanie zawarta w protokóle wprowadzenia na budowę. 5.0. kosztorys ofertowy w formie papierowej winien zawierać wszystkie informacje i pozycje wymagane do rozliczenia zakresu robót na podstawie kosztorysu inwestorskiego 6.0. wykonawca do oferty załączy dokumenty zgodne ze specyfikacją przetargową 7.0. do odbioru końcowego wykonawca przedłoży następujące dokumenty: 7.1. oświadczenie o zakończeniu prac i gotowości do odbioru 7.2. wewnętrzny dziennik budowy zawierający opis przebiegu prac 7.3. oświadczenia kierownika robót o zgodności wykonanych prac z obowiązującymi przepisami i normami 7.4. oświadczenie o jakości i dopuszczeniu do użytkowania zastosowanych materiałów wraz ze stosownymi atestów i aprobatami 7.5. deklaracje zgodności na wszystkie zastosowane materiały 7.6. protokoły badań i pomiarów instalacji odgromowej 7.7.dokumentaję powykonawczą instalacji odgromowej w formie szkicu. (w załączeniu schemat złączy kontrolnych z pomiarami uziomów instalacji odgromowej) 8.0.Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z warunkami technicznymi prowadzenia i odbioru robót budowlanych i branżowych : 8.1.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót Budowlanych: Wymagania Ogólne. OWEOB Promocja, Warszawa 2005, wydanie 2 uzupełnione. 9.0.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują ograniczenie lub wstrzymanie funkcjonowania budynku 10.0.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robot, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi. UWAGA: Wszystkie prace będą wykonywane w obiekcie czynnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453123103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach