Przetargi.pl
Naprawa i usługa serwisowania systemu sygnalizacji pożarowej w Zakładzie Utylizacyjnym Sp. z o.o.

Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 80-180 Gdańsk, ul. Jabłoniowa 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3260100, 3221576 , fax. 058 3221576
  • Data zamieszczenia: 2016-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
    ul. Jabłoniowa 55 55
    80-180 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3260100, 3221576, fax. 058 3221576
    REGON: 19004288000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i usługa serwisowania systemu sygnalizacji pożarowej w Zakładzie Utylizacyjnym Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy systemu sygnalizacji pożarowej w Zakładzie Utylizacyjnym polegającej w szczególności na: a. Ponownym ustawieniu i relokacji czujek liniowych (montaż nowych luster, kalibracja czujek) w obiekcie sortowni (ob. 304) b. Wymianie uszkodzonej centrali CSP12 zainstalowanej w obiekcie kompostowni (ob. 401) i jej zabudowa w szczelnej i ogrzewanej obudowie odpornej na warunki atmosferyczne, która powinna zostać zamontowana na zewnętrznej ścianie kompostowni. c. Przeniesieniu czujników dymu zabudowanych pod sufitem (5 sztuk) w obiekcie 600. d. Doprowadzenie całego systemu (13 central + globalny repetytor) do takiego stanu aby na żadnej centrali nie było błędów, alarmów lub poblokowanych urządzeń. (Ilość uszkodzeń=0, Stany=0, brak informacji blokowania na centrali). e. Zaprogramowanie wszystkich central zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Między innymi zaprogramowanie stref, tryb dzienny i nocny, uzależnienie alarmów od kilku czujek, wyeliminowanie fałszywych alarmów, ograniczenie (wyeliminowanie) zatrzymania linii technologicznych. f. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej oraz przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego. g. Wykorzystane podczas napraw urządzenia/elementy SSP muszą być fabrycznie nowe oraz zgodne z obowiązującym na zakładzie standardem (oparte o GE UTC Fire & Security) h. Wymianie wszystkich uszkodzonych elementów systemu takich jak czujki liniowe, czujki optyczne lub temperaturowe, ropy, sygnalizatory, itp.) Na etapie oferty należy przyjąć że konieczna jest wymiana wszystkich wymienionych elementów. Dokładna ilość koniecznych do wymiany elementów zostanie określona podczas wykonywania naprawy systemu. Koszt wymiany będzie zgodny z ofertą Wykonawcy. i. Dodanie nowego obiektu warsztatowo magazynowego 507 do ogólnozakładowego SSP 2. Przedmiotem zamówienia jest także świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów konserwacyjnych oraz bieżącym usuwaniu awarii systemów sygnalizacji pożaru i oddymiania zainstalowanych w obiektach Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. położonego na ulicy Jabłoniowej 55 w okresie 24 miesięcy od odbioru prac opisanych w punkcie 1. Przewidziano 8 przeglądów okresowych- kwartalnych oraz bieżące usuwanie awarii. Serwisem muszą zostać objęte wszystkie obiekty na których zainstalowany jest SSP, to jest: 201, 203, 206, 207, 208, 501, 210.1, 210.2, 210.3, 215, 301, 304, 311, 401, 500, 502, 600, 701 oraz 507, który ma zostać włączony do systemu. Wszystkie urządzenia obiektu 507 objęte są gwarancją wykonawcy budynku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia umieszczony został w III części SIWZ, a zasady realizacji określone zostały w II części SIWZ w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316252005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach