Przetargi.pl
Naprawa i remonty dróg w Gminie Rokiciny

Gmina Rokiciny ogłasza przetarg

  • Adres: 97-221 Rokiciny, ul. Tomaszowska 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7195010 , fax. 44 7195012
  • Data zamieszczenia: 2015-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rokiciny
    ul. Tomaszowska 9 9
    97-221 Rokiciny, woj. łódzkie
    tel. 44 7195010, fax. 44 7195012
    REGON: 59064822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i remonty dróg w Gminie Rokiciny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia został podzielony na 2 zadania. Zadanie nr 1 Naprawa nawierzchni dróg w Gminie Rokiciny. Przedmiotem zamówienia jest naprawa poprzez równanie i profilowanie równiarką samojezdną nawierzchni dróg gruntowych i nawierzchni dróg z tłucznia o przeciętnej szerokości od 4m do 5m, będących w zarządzie Zamawiającego, obejmująca swoim zakresem około 70 km dróg (około 315000m2). W zakres powyższych robót budowlanych wchodzą roboty przygotowawcze, dwukrotny lub trzykrotny przejazd pracującą równiarką odcinkiem naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża). Wymagane jest wykonywanie robót przy wykorzystaniu samojezdnej równiarki drogowej. Przystąpienie do naprawy wskazanej drogi/dróg przez Wykonawcę powinno nastąpić w terminie określonym w formularzu ofertowym od otrzymania przez Wykonawcę telefonicznego zlecenia ze strony Zamawiającego. Jednak termin nie być dłuższy niż 5 dni roboczych i krótszy niż 1 dzień roboczy od momentu zlecenia przez Zamawiającego. Zamawiający wymagał będzie wykonywania prac jedynie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych - suche nawierzchnie. Łączna ilość przepracowanych godzin nie może przekroczyć 135 godz. pracy sprzętu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją ruchu oraz realizacją zamówienia bez zakłóceń w ruchu drogowym. Zadanie nr 2 Remonty cząstkowe dróg w Gminie Rokiciny. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów cząstkowych przy użyciu grysów bazaltowych lub granitowych i kationowej emulsji asfaltowej szybko rozpadowej K1-70 niemodyfikowanej na drogach o nawierzchni bitumicznej w Gminie Rokiciny. Zamówienie obejmuje wbudowanie około 120 ton materiału (grysu + emulsji) w ubytki nawierzchni dróg. Zakres robót będzie obejmował: a) oczyszczenie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi i błota (w przypadku mocnego zabrudzenia skropienie wodą i wydmuchanie błota), b) spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi remontowanego miejsca, c) wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki grysu bazaltowego o frakcji w zależności od głębokości i powierzchni remontowanego miejsca z emulsją asfaltową, d) wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki warstwy ścieralnej, e) zasypanie pod ciśnieniem remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2/5 mm, f) zamiatanie - usunięcie luźnych grysów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych zamówieniem. Teren robót należy oznakować znakami A-14 roboty drogowe, B-33 ograniczenie prędkości i A-28 sypki żwir wraz z prawidłowym oznakowaniem pojazdu. Przedmiotowe oznakowanie tymczasowe związane z wykonywanymi robotami może zostać zdemontowane przez Wykonawcę wyłącznie w przypadku stwierdzenia, że luźny grys użyty do robót nie zalega na jezdni, a tym samym droga może być użytkowana w sposób bezpieczny. Zamawiający nie przewiduje wykonania remontów cząstkowych w innej technologii niż podana powyżej. Zmawiający wymaga, aby Wykonawca dokonywał codzienne ważenia samochodów wraz z materiałem zarówno przed rozpoczęciem robót jak i po ich zakończeniu na terenie Gminy Rokiciny. Koszty ważenia pojazdów Wykonawca wlicza w cenę oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w czynności ważeniu samochodów. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania Zamawiającemu dokumentów z każdego przeważenia samochodu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100). 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PBS Tomaszów Maz./Filia Rokiciny 94 8985 0004 0090 0905 2777 0103 z adnotacją wadium - Naprawa i remonty dróg w Gminie Rokiciny - zadanie 1 lub zadanie 2 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2015-04-10. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PBS Tomaszów Maz./Filia Rokiciny nr rachunku: 94 8985 0004 0090 0905 2777 0103z adnotacją: wadium na naprawę i remonty dróg na terenie Gminy Rokiciny - zadanie 1 lub zadanie 2 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie, a kserokopię załączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rokiciny.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach