Przetargi.pl
Naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego DZZ-382-02/12

Miejski Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 10-045 Olsztyn, ul. Niepodległości 44
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 532 6349 , fax. (089) 5326349
  • Data zamieszczenia: 2012-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Szpital Zespolony
    ul. Niepodległości 44 44
    10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 532 6349, fax. (089) 5326349
    REGON: 51065089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego DZZ-382-02/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy sprzętu medycznego oraz przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie. 1.1 Naprawy obejmują czynności polegające na wykonywaniu napraw eksploatacyjnych, remontów kapitalnych, a także usuwaniu awarii, zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: a) wykonanie napraw odbywa się wyłącznie na zlecenie zamawiającego, b) wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z zamawiającym, w momencie przyjęcia zlecenia, zakres robót, c) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z osobą wyznaczoną do kontaktu z wykonawcą, d) wykonawca, po dokonaniu naprawy, zobowiązany jest do okazania osobie, o której mowa w pkt. c, każdej wymienionej części sprzętu medycznego zamawiającego, e) wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w sprzęcie medycznym zamawiającego, f) ceny użytych części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez głównych dostawców danej marki producentów sprzętu medycznego. 1.2. Przeglądy techniczne obejmują: a) wymianę materiałów eksploatacyjnych, b) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego, c) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku, d) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku. e) maksymalna ilość roboczogodzin przeznaczona na realizację 1 przeglądu wynosi: 2 rh 1.3. Usługi wymienione w pkt 1.2. lit. a-b winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: a) świadczone w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie sprzętu medycznego w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, b) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go ze zleceniodawcą, przed jego wykonaniem, c) w przypadku napraw przekraczających 2000 zł, na wykonane usługi wykonawca udzieli min. 6 miesięcznej gwarancji, d) na zakupione nowe części wykonawca udzieli gwarancji producenta. e) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 24 godziny, w wyjątkowych sytuacjach jedynie po uzgodnieniu z zamawiającym, może ulec przedłużeniu. f) w przypadku nagłych awarii mogących mieć wpływ na ciągłość świadczonych usług medycznych, wykonawca usługę niezwłocznie po przyjęciu zgłoszenia. 1.3. Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach