Przetargi.pl
Naprawa i przegląd systemu oświetlenia nawigacyjnego CALVERT

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 517 525, , fax. 261 519 536
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 261 517 525, , fax. 261 519 536
    REGON: 61456920000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blotsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i przegląd systemu oświetlenia nawigacyjnego CALVERT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy świateł błyskowych, przegląd i sprawdzenie poprawności działania systemu oświetlenia nawigacyjnego CALVERT . W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: • dostarczenie niżej wymienionych podzespołów: Płyta sterownicza nr. kat. SP 1590.03.466 – 8 kpl Płyta SFL LOCAL MASTER PCB 1485 nr kat. SP1593.13.412 – 1 kpl PCB 1502; J-BUS interface – 1 kpl PCB 1486; Multiwire 48V remote control interface SP1593.13.521 – 1 kpl • naprawa świateł błyskowych system oświetlenia nawigacyjnego CALVERT znajdujących się na kierunku GKL 300 polegająca na demontażu uszkodzonych podzespołów oraz montażu i podłączeniu nowych podzespołów oraz doprowadzenie świateł błyskowych systemu CALWERT do pełnej sprawności w tym np. wymianę źródeł światła. • Przegląd systemu CALVERT który obejmuje: Kontrolę ustawień kątowych świateł podejścia na obu kierunkach lądowania. Kontrolę ustawień kątowych świateł progów i drogi startowej Kontrolę ustawień kątowych świateł krawędziowych drogi startowej Sprawdzenie parametrów pracy zasilaczy MCR Sprawdzenie działania selektorów MCR-5000 Sprawdzenie modułów zwarć i doziemień w zasilaczach MCR Sprawdzenie modułu ilości uszkodzonych lamp Wykonanie pomiarów parametrów pracy obwodów wysokiego napięcia Sprawdzenie poprawności funkcjonowania stacji operatorskich na wieży i bazie KOL Sprawdzenie komunikacji pomiędzy bazą KOL a wieżą Sprawdzenie sieci sterującej J-BUS Sprawdzenie poprawności pracy zasilacza APC smart UPS 1000 Sprawdzenie poprawności pracy zasilacza APC smart UPS 750 Sprawdzenie poprawności pracy zasilacza Astrid INFINITY EVO 33000 UPS 10kVA Sporządzenie raportu z przeglądu rocznego systemu oświetlenia lotniskowego CALVERT – raport powinien zawierać: - zestawienie wykonanych czynności - protokół z ustawienia kątowego lamp - protokoły z testów i parametryzacji zasilaczy - protokoły z pomiarów elektrycznych - świadectwa przyrządów pomiarowych - uprawnienia pomiarowe - wnioski Protokół weryfikacji uszkodzeń świateł błyskowych systemu Calvert stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Działając zgodnie z art 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy: naprawa świateł błyskowych, przegląd i sprawdzenie poprawności działania systemu oświetlenia nawigacyjnego CALVERT. Inne ewentualne osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa w zdaniu poprzednim nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę - pozostaje to w gestii Wykonawcy. 2) Poprzez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów; przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na wykonaną usługę i dostarczone części/podzespoły na okres minimum 12 miesięcy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym). Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71314100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ - pkt I); 2. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ - pkt I ). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w w/w oświadczeniach (załącznik nr 3 i nr 2 do SIWZ - pkt II). 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (niebędących podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ - pkt III). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, to wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.4lblsz.wp.mil.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, dotyczącej między innymi nazw (firm) oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną