Przetargi.pl
naprawa i napełnianie środkiem gaśniczym oraz legalizacja zbiorników przeciwpożarowych do pojazdów bojowych

Jednostka Wojskowa 1106 ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5423856 , fax. 89 5422815, 5423022
  • Data zamieszczenia: 2010-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1106
    ul. Saperska 1 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5423856, fax. 89 5422815, 5423022
    REGON: 51086188800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11rbm.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    naprawa i napełnianie środkiem gaśniczym oraz legalizacja zbiorników przeciwpożarowych do pojazdów bojowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa i napełnienie środkiem gaśniczym oraz legalizacja zbiorników (butli) przeciwpożarowych typu UPP do pojazdów bojowych w ilości 400 szt., z opcją zwiększenia dodatkowo do 200 szt. które mogą, a nie muszą być zrealizowane. Zakres czynności do wykonania: zgodnie z dokumentacją techniczną regeneracji i napełniania zbiorników układu przeciwpożarowego pojazdów gąsienicowych uzgodnioną z Delegaturą Wojskowego Dozoru Technicznego, zwaną dalej WDT: a)opróżnienie butli ze znajdującego się w niej środka gaśniczego do zbiornika magazynującego, b)wyczyszczenia butli wewnątrz i z zewnątrz, c)sprawdzenie szczelności butli i zaworów ( uszkodzone zawory wymienić na nowe), d)malowanie i oznakowanie butli, e)napełnienie butli środkiem gaśniczym Halon 1301, Halon 1211,Halon 2402, mieszanka 3,5 ( w zależności jaki środek znajdował się w butli w momencie jej przekazania do naprawy), f)legalizacji butli przez Wojskowy Dozór Techniczny, g)przedstawienie butli do odbioru przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: wszystkie koszty związane z odbiorem i dostawą zregenerowanych butli oraz koszty legalizacji przez WDT pokrywa Wykonawca; Zamawiający po przekazaniu Wykonawcy asortymentu podlegającego regeneracji nie przewiduje dokonywania jego wymiany na kolejne egzemplarze w przypadku negatywnej weryfikacji pod kątem przydatności do regeneracji, jak również zwiększania kosztów za ewentualne braki w ukompletowaniu lub części nie nadającej się do naprawy; wszystkie części użyte do naprawy muszą być fabrycznie nowe (nie regenerowane); wyroby użyte do wykonania usługi, które mogą stwarzać zagrożenie podlegają ocenie zgodności z zasadniczymi wymaganiami, dokumentacją techniczną regeneracji i napełniania zbiorników układu przeciwpożarowego lub określoną normą oraz podlegają obowiązkowemu oznakowaniu znakiem CE (Dz.U. 2002r. nr 166, poz. 1360). regenerowane zbiorniki przeciwpożarowe ( butle UPP ) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, muszą spełniać wszystkie parametry techniczne danego podzespołu określone przez producenta oryginalnych podzespołów zwłaszcza w zakresie bezpieczeństwa i wpływu podzespołu na awaryjność całego zespołu lub układu, w którym pracują. Zbiorniki przeciwpożarowe muszą zostać dopuszczone do eksploatacji przez WDT. zregenerowane butle p.poż muszą być pomalowane oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację zakładu dokonującego regeneracji ( np. oznaczenie trwałe lub plomba przymocowana do zasadniczego elementu podzespołu z cechą zakładu, nr kolejnym butli); zregenerowane butle p.poż. muszą być poddane badaniom na stanowisku kontrolnym; pisemny protokół z badania należy dołączyć do przedmiotu zamówienia; butle p.poż. będą podlegać odbiorowi ilościowo-jakościowemu przez przedstawicieli Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego, które wskaże Departament Zaopatrywania Sił Zbrojnych MON. Dostarczone wyroby podlegają wojskowemu odbiorowi technicznemu realizowanemu bez powoływania się na wymagania AQAP. przekazanie przedmiotu zamówienia do regeneracji z JW 1106 Skład Elbląg ul. Dąbrowskiego 1, JW 3751 Elbląg, ul. Królewiecka 130, JW 4222 Giżycko, ul. Moniuszki 7 odbywać się będzie po uprzednim powiadomieniu faxem Wykonawcy; na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji jakości liczonej od daty dostawy do magazynu Zmawiającego ( JW 1106 Skład Elbląg ul. Dąbrowskiego 1, JW 3751 Elbląg, ul. Królewiecka 130, JW 4222 Giżycko, ul. Moniuszki 7; wszelkie koszty związane z odbiorem butli do regeneracji i po jej wykonaniu pokrywa Wykonawca; sprzęt będzie udostępniany do odbioru partiami w ilości około 100 szt. czas na wykonanie regeneracji partii nie może przekraczać 14 dni. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składnie ofert równoważnych o parametrach techniczno / eksploatacyjno / użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504132005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę na wszystkie części wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. 06.07.2010r. godz. 09:00. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem należy wpisać: Numer Sprawy, Wadium - przetarg na usługę. W pozostałych przypadkach należy dołączyć do oferty kopię dokumentu a oryginał dokumentu należy obowiązkowo zdeponować przed terminem składania ofert w kasie Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na rachunek Zamawiającego: Konto bankowe: NBP O OLSZTYN 70 1010 1397 0012 9613 9120 0000 NIP 739-30-18-399 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wadium wniesione w formach nie pieniężnych winno zawierać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadium na każde wezwanie zamawiającego w przypadku wynikającym z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach