Przetargi.pl
Naprawa i montaż oznakowania pionowego oraz odnowa oznakowania poziomego ulic w Lublińcu

Burmistrz Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034/3530100
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta
    ul. Paderewskiego 5 5
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034/3530100
    REGON: 00052628000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i montaż oznakowania pionowego oraz odnowa oznakowania poziomego ulic w Lublińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z naprawą i montażem oznakowania pionowego oraz odnową oznakowania poziomego ulic w Lublińcu obejmujących między innymi: montaż znaków pionowych - 515 szt., naprawę znaków pionowych - 850 szt., poręcze ochronne - 80 mb, montaż progów zwalniających podrzutowych - 30 szt., odnowa oznakowania poziomego - ok. 6 800 m2, wykonanie nowego oznakowania poziomego - ok 520 m2, wszelkie usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy: -spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -którzy w okresie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie oznakowania poziomego i/lub pionowego o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł (łącznie z podatkiem VAT).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: -oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą, powinien on przedstawić dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; -wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie oznakowania poziomego i/lub pionowego o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł (łącznie z podatkiem VAT) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach