Przetargi.pl
Naprawa i malowanie ogrodzenia budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie przy ul. Jagiełły 12

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
    REGON: 00001775600403
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i malowanie ogrodzenia budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie przy ul. Jagiełły 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa i malowanie ogrodzenia budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie przy ul. Jagiełły 12. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 2.1. Usunięcie ziemi ogrodniczej z cokołu konstrukcji metalowej ogrodzenia, 2.2. Naprawę miejscową ogrodzenia, 2.3. Oczyszczenie z rdzy elementów stalowych i ich zabezpieczenie antykorozyjne, 2.4. Dwukrotne malowanie ogrodzenia. 3. Zakres robót opisany jest w IV części SIWZ, na którą składają się: 3.1. Dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, 3.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 4. Przedmiotowe zamówienie o wartości 3 835,83 euro stanowi część zamówienia na roboty budowlane w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie przy ul. Jagiełły 12 o łącznej wartości zamówienia 112 017,77 euro. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty i na całość przedmiotu zamówienia wynosi co najmniej 36 miesięcy. 6. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji jakości zobowiązany jest do usuwania na swój koszt stwierdzonych i zgłoszonych przez Zamawiającego wad lub usterek (wykonania naprawy), w terminach wynikających z zapisów Wzoru umowy (III część SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach