Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja urządzenia grzejnego UG-72, UG-66 i UG-88 - Numer referencyjny P/09/IW/09

1 Baza Materiałowo - Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6533625 , fax. 056 6533660
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1 Baza Materiałowo - Techniczna
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6533625, fax. 056 6533660
    REGON: 80038702100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja urządzenia grzejnego UG-72, UG-66 i UG-88 - Numer referencyjny P/09/IW/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawa i konserwacja urządzenia grzejnego UG-72, UG-66 i UG-88 w ilości 9 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane warunki: 1.1.Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 2 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (Urządzeń grzejnych i przyczep); 1.2.Posiadanie uprawnień do naprawy urządzeń podlegających dozorowi (kotły wodne) nadane decyzją Szefa Wojskowego Dozoru Technicznego. 2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane warunki: 2.1.Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości nie mniejszej niż 25 000,- zł. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Wymagane warunki: 3.1.Wykonawca nie wyrządził szkody, polegającej na niewykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienależycie 3.2.Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 3.3.Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą i nie otwarto jej likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.4.Wykonawca nie został skazany za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy; 3.5.Wobec Wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów oraz oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VIII pkt 1 - 3.; 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.Dokument stwierdzający, że firma posiada uprawnienia, o których mowa w rozdz. VIII ppkt 1.2. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty i zaświadczenia: 2.1.Kserokopia arkusza uzgodnień Dokumentacji zakładowej; 2.2.Dokumenty potwierdzające wprowadzenie przez Wykonawcę systemu zarządzania jakością, spełniającego wymagania zawarte w normie PN-EN-1SO 9001:2001 lub AQAP 2120:2006.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bmt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach