Akademia Obrony Narodowej ogłasza przetarg
- Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela 103
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6813780 , fax. 022 6813175
- Data zamieszczenia: 2011-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Obrony Narodowej
al. Gen. A. Chruściela 103 103
00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6813780, fax. 022 6813175
REGON: 01157424400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PERYFERYJNEGO ORAZ NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę i konserwację sprzętu audiowizualnego projektorów, rzutników i wideoprojektorów oraz konserwację i naprawę drukarek, faksów, ploterów, komputerów stacjonarnych i przenośnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503232007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla urządzenia EMC DataDomain Model DD990
Dodano: 2016-03-16 - Naprawy pogwarancyjne drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w I Oddziale, II Oddziale i III Oddziale ZUS w Warszawie
Dodano: 2015-06-02 - Przedmiotem zamówienia są: naprawy pogwarancyjne drukarek w I Oddziale, II Oddziale i III Oddziale ZUS w Warszawie
Dodano: 2015-01-23 - Naprawy pogwarancyjne drukarek w I Oddziale, II Oddziale i III Oddziale ZUS w Warszawie
Dodano: 2014-11-25 - Wybór wykonawcy świadczącego usługę w zakresie napraw urządzeń drukujących będących w posiadaniu Izby Celnej w Warszawie
Dodano: 2013-12-03 - usługi napraw pogwarancyjnych drukarek w I Oddziale, II Oddziale i III Oddziale ZUS w Warszawie
Dodano: 2013-06-20 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy świadczącego usługę w zakresie napraw urządzeń drukujących będących w posiadaniu Izby Celnej w Warszawie
Dodano: 2010-12-21