Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja kserokopiarek Toshiba e-Studio 160 oraz Toshiba e-Studio 230 będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu.

Izba Celna we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Hercena 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3705328 , fax. 071 3435439
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna we Wrocławiu
    ul. Hercena 11 11
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3705328, fax. 071 3435439
    REGON: 00014389200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja kserokopiarek Toshiba e-Studio 160 oraz Toshiba e-Studio 230 będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja kserokopiarek Toshiba e-Studio 160 oraz Toshiba e-Studio 230 będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu. Lokalizacja oraz typ kserokopiarek: Lp. Lokalizacja Typ Kserokopiarki 1 WROCŁAW, ul. HERCENA 9 TOSHIBA e-Studio 230 2 WROCŁAW, ul. PODWALE 64 TOSHIBA e-Studio 230 Lp. Lokalizacja Typ Kserokopiarki 1 WROCŁAW, ul. SKARZYŃSKIEGO 36 TOSHIBA e-Studio 160 2 WROCŁAW, ul. PODWALE 62 TOSHIBA e-Studio 160 3 WROCŁAW, ul. KOŚCIUSZKI 127-129b TOSHIBA e-Studio 160 4 WROCŁAW, ul. BIAŁOWIESKA 1 TOSHIBA e-Studio 160 5 LEGNICA, ul. PĄTNOWSKA 50 TOSHIBA e-Studio 160 6 LEGNICA, ul. PĄTNOWSKA 50 TOSHIBA e-Studio 160 7 WAŁBRZYCH, ul. OGRODOWA 15 TOSHIBA e-Studio 160 8 WAŁBRZYCH, ul. OGRODOWA 15 TOSHIBA e-Studio 160 9 JELENIA GÓRA, ul. CIEPLICKA 128 TOSHIBA e-Studio 160 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji oraz ilości kserokopiarek w trakcie trwania umowy. Wykonawca w przypadku zmiany lokalizacji zobowiązuje się do zachowania cen za konserwację, części zamienne, roboczogodzinę oraz ryczałt za dojazdy określonych w ofercie przetargowej. W przypadku zmiany lokalizacji urządzeń do miejscowości, w których stawki ryczałtowe nie zostały określone Zamawiający ustali z Wykonawcą stawkę ryczałtową w drodze negocjacji. Wykonawca winien wykonać usługę naprawy lub konserwacji w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii bądź okresowej konserwacji. W przypadku zgłoszenia awarii lub konserwacji w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy naprawa lub konserwacja nastąpi w następnym dniu roboczym po dniu/dniach wolnych od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium - 1.500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 1.3. Dysponują pracownikami, którzy posiadają imienne certyfikaty/dyplomy o zakończeniu szkolenia z naprawy i konserwacji kserokopiarek Toshiba.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ustawy a także, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 1.2. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.3. Dokumenty potwierdzające wywiązywanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Dokumentami takimi będą aktualne zaświadczenia: 1) Właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat, 2) Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, Właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub: zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.4. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach