Przetargi.pl
Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia

Gmina Chrzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (32)7585101 , fax. +48(32)6233786
  • Data zamieszczenia: 2020-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. +48 (32)7585101, fax. +48(32)6233786
    REGON: 276257943
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / zamówienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. 3. Część 1 Naprawa, konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia na Placu 1000-lecia, Rynku oraz w Parku Miejskim w Chrzanowie. Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia i szafy oświetleniowej, naprawie lamp poprzez sprawdzenie i wymianę przepalonych żarówek, naprawie uszkodzonych mechanicznie lub elektrycznie opraw oświetleniowych, wymianie rozbitych kloszy i opraw oświetleniowych, obsłudze elektrycznej imprez odbywających się na placu 1000-lecia (podłączenie stoisk, bieżący serwis), wykonanie przeglądu technicznego oraz pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obejmującej m.in. wykonanie pomiarów rezystancji izolacji lamp oświetlenia, wykonanie pomiarów skuteczności zerowania lamp oraz rozdzielni zasilającej oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej i myciu wszystkich słupów i opraw oświetleniowych lamp. Szczegółowy zakres prac został określony w załącznik nr 9.1. Wykaz oświetlenia do przedmiotowej części został określony w załącznik nr 10.1. 4. Część 2 Naprawa, konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chrzanów oraz iluminacji świetlnej wiaduktu nad ul. Trzebińską • Oświetlenia ulicznego w Chrzanowie, Płazie oraz w Pogorzycach • Oświetlenia solarnego w Okradziejówce na ul. Mokrej oraz w Chrzanowie wzdłuż ciągu pieszego pomiędzy ulicami Brzezina i Orkana • Iluminacji świetlnej wiaduktu nad ulicą Trzebińską w Chrzanowie. Wykaz oświetlenia ulicznego będącego własnością i objętego naprawą, konserwacją i bieżącym utrzymaniem przez Gminę Chrzanów stanowi załącznik nr 5 do niniejszego wniosku. a) Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji i bieżącej naprawie oświetlenia drogowego, w tym: - wymianie rozbitych, uszkodzonych mechanicznie bądź elektrycznie opraw oświetleniowych, - wymianie żarówek, - konserwacji 9 szaf oświetleniowych z aparatura zasilającą, pomiarową i sterowniczą oraz 2 studzienek elektrycznych, - naprawie lub wymianie uszkodzonych kabli oświetleniowych, podwieszaniu zerwanych przewodów, - wymianie uszkodzonych urządzeń zasilania i sterowania oświetleniem, - wymianie uszkodzonych drzwiczek wnęk latarń, tabliczek słupowych, - likwidacji awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, - kontroli stanu oświetlenia w porze świecenia. - bieżącym utrzymaniu i naprawie iluminacji oświetleniowej wiaduktu nad ul. Trzebińską poprzez: - wykonywaniu bieżących przeglądów, konserwacji podzespołów, naprawę z wymianą uszkodzonych źródeł światła, dla zapewnienia stałego i bezusterkowego działania iluminacji. - przeprogramowanie, wprowadzanie i przywracanie - na wniosek Zamawiającego – czasowej zmiany kolorystyki iluminacji (do 4 cykli w okresie obowiązywania umowy). Szczegółowy zakres prac został zawarty w załączniku nr 9.2 do SIWZ. Wykaz oświetlenia do przedmiotowej części został określony w załącznik nr 10.2. b) Wykonawca zapewni całodobowy dyżur telefoniczny, pod którym będzie przyjmował zgłoszenia dotyczące awarii. c) Wykonawca ustali zasady współpracy z właścicielem pozostałego majątku oświetleniowego na terenie Gminy, tj. TAURON Dystrybucja Serwis S.A Wrocław ul. Powstańców Śląskich 20 /Rejon Dystrybucji Trzebinia - Siersza/ m.in. w zakresie dopuszczenia do pracy na sieci będącej własnością TAURON-u. Opłaty z tytułu dopuszczenia do sieci pokrywać będzie Wykonawca. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usługi, czyli tzw. pracowników fizycznych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium: dla Części 1 w wysokości: 550,00 zł. dla Części 2 w wysokości: 1 800,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 i/lub 1.2, do SIWZ. 2) Wypełniony formularz cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1a i/lub 1.2a, do SIWZ. 3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) i 2), (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 4) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach