Przetargi.pl
Naprawa elewacji budynków przy ul. Kużaja 58-70 i Sikorskiego 4 w Radzionkowie.

Gmina Radzionków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, Męczenników Oświęcimia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 289 07 27
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzionków
    Męczenników Oświęcimia 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 32 289 07 27
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa elewacji budynków przy ul. Kużaja 58-70 i Sikorskiego 4 w Radzionkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa i czyszczenie elewacji budynków przy ul. Kużaja 58 70 i Sikorskiego 4 w Radzionkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in: naprawę pękniętych ścian, naprawę nadproży, naprawę uszkodzonych cegieł, czyszczenie strumieniowo-ścierne na sucho, ujednolicenie elewacji, odtworzenie detali architektonicznych, montaż tablic z numerami domów i nazwą ulicy, montaż kolców na gołębie na gzymsach i oknach strychowych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ – Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami. UWAGA nr 1: Budynki będące przedmiotem opracowania znajdują się w strefie B-2 ochrony konserwatorskiej obejmującej teren osiedla robotniczego przy ul. Kużaja 58-70 oraz ul. Sikorskiego 4. UWAGA nr 2: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, przy wycenie robót należy uwzględnić wszystkie prace w nim ujęte, również te, które nie zostały wyszczególnione w dokumentacji projektowej. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wykazane pozycje, których nie zawiera przedmiar robót, to do obowiązku Wykonawcy należy ich uwzględnienie w kalkulowaniu ceny. Zamawiający sugeruje, aby Wykonawcy odbyli wizję lokalną w celu potwierdzenia istniejącego stanu oraz informacji zawartych dokumentacji projektowej, a także uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań. UWAGA nr 3: Zamawiający informuje, że w ramach zadania pn. „Przebudowa instalacji wewnętrznych wraz z budową centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych przy ul. Kużaja oraz Sikorskiego” zostały wymienione okna na 3 szybowe. Zamawiający wymaga zabezpieczenia elementów na budynku, tj. okien, drzwi, orynnowania - przed uszkodzeniem mechanicznym, chemicznym oraz zabrudzeniem powstałych w wyniku prowadzenia robót budowlanych. Okna, drzwi są nowe, bez usterek zewnętrznych - zamontowane w 2019-2020 roku. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego usterki albo uszkodzenia na elemencie – Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na nowy, pełnowartościowy. UWAGA nr 4: Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy opracować i uzgodnić z Zamawiającym - Harmonogram rzeczowo-finansowy, w którym będą uszczegółowione etapy realizacji przedmiotu umowy oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia tych etapów. 3.Tam, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (zgodnie z art. 29 ust. 5 i art. 30 ust. 8 pkt 1): Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów, o których mowa w art. 29 ust. 5 Ustawy Pzp. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia (zgodnie z art. 29 ust. 3a) zostały szczegółowo opisane w rozdziale XXV SIWZ pkt. 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. 2.Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: a) Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 7 do SIWZ. b) Kopie polisy lub innego dokumentu, który potwierdza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na sumę ubezpieczeniową odpowiadającą wartości umowy. 3.Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy opracować i uzgodnić z Zamawiającym - Harmonogram rzeczowo-finansowy, w którym będą uszczegółowione etapy realizacji przedmiotu umowy oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia tych etapów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach